Hem > Brott och straff > ____________

____________

Det här inlägget har tagits bort eftersom jag har kommit till insikt om att det bryter mot lagen. Det tänkte jag inte på när jag skrev det! Så hellre än att dömas för hets mot folkgrupp och tvingas avlägsna inlägget senare, så avlägsnar jag det nu istället. Jag vet att detta strider mot det jag kallar för ”kontinuitet” och som är så viktigt för varje politiker och statsman. Detta är det enda inlägg som jag någonsin har avlägsnat från min blogg om man bortser från tre till fem stycken inlägg av mindre betydelse från början av mitt bloggande som fick ryka innan jag förstod att jag mot betalning kunde utöka hur många blogginlägg jag kan skriva på min blogg, alternativt hur stort minne jag kan ha till mina blogginlägg. Ett tag höll jag på att driva ifrån den goda sidan! Men jag har rektifierat mitt tänkande nu, och det tackar jag Gud för. Vem som helst kan bli en mördare, det har historien visat. Jag vill inte bli det!

Mvh Roger Klang, Lund Scaniae Sverige, den 14/9/2011

Kategorier:Brott och straff
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Lämna en kommentar