Hem > Brott och straff, Inrikespolitik, Utrikespolitik > Elvaårsdagen av 9/11

Elvaårsdagen av 9/11

Elvaårsdagen av 9/11

Jag tänker hålla en tyst minut och en bön för mig själv och tända ett ljus för offren i 9/11. Varför? Därför att jag respekterar dem och deras anhöriga! Trots allt så finns det ömsesidiga band mellan Sverige och USA som går åt båda hållen. Och vi har en i grunden gemensam kristendomsbaserad värdegrund. Dessutom så har jag en sjukdomsinsikt. Jag kan överreagera ibland. Med detta sagt så vill jag än en gång betona att Tyskland, Finland och Island är mina första allierade, fortfarande!

Roger Klang, Lund Scaniae Sverige, den 11 september 2012

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

