Hem > Brott och straff, ekonomi, Inrikespolitik, nyckelpiga, Sveriges försvar > 60- och 70-talsspaggarna har förvandlats till ”John Travolta”

60- och 70-talsspaggarna har förvandlats till ”John Travolta”

För någon månad sedan bestämde jag mig för att släppa in 60-tals och 70-talsspaggarna och deras barn och barnbarn in i gemenskapen. Jag stryker för min egen del ett streck över det förflutna. De kan kalla sig svenskar, någon gång måste det ju ske, varför inte nu!? Deras en gång kaxiga attityd har förvandlats till ”John Travolta”, åtminstone vad gäller deras barn och barnbarn.  Jag för min del bryr mig inte om ifall de är våldsamma och kriminella, typ som många av förstagenerationens juggar, det är inte det som betyder någonting. Ni vet vad som betyder någonting! Så är dem kriminella, så är dem i så fall kriminella svenskar, i alla fall deras barn och barnbarn. Idag är många av juggarna mm svenskare än svenskarna om man med svensk menar att vara Sverigedemokrat och identifiera sig med landet. Jag är inte medlem i Sverigedemokraterna, men det lutar åt att jag röstar på dem i nästa val. Det återstår att se om vi kan göra likadant med araberna om 40 år. Men vem som helst kan bli svensk, menar jag, det är bara en fråga om att vilja. Däremot så är det för mig att neka kvinnoförtryckarna att bli insläppta i gemenskapen när dem inte vill ändra på sig. I alla fall så gör jag det, och jag tycker att jag har rätt till det. Nu kan 60- och 70-talsspaggarnas barn och barnbarn neka araberna och nordafrikanerna tillträde till gemenskapen lika mycket som jag. Jag är inte så petig med kvinnor som man skulle kunna tro, därför kan jag släppa det förflutna. Men jag struntar fan i mig inte i framtiden! Men det kanske är förbehållet européer och sydamerikaner att ändra sina vanor? Vi får se.

Roger Klang, Lund Scaniae Sverige, den 28 maj 2012

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

