Hem > Inrikespolitik, Media > Janne Josefsson Ok

Janne Josefsson Ok

Janne Josefsson Ok

Jag måste säga att jag håller Janne Josefsson från Uppdrag Granskning för att vara en ärbar och redlig människa. Men tyvärr så just på grund av att Janne sticker ut, så styrks mina misstankar om att makteliten på SVT/SR/UR och därmed också sannolikt de flesta maktmänniskor, har en moral som är sämre än genomsnittet hos befolkningen. Men jag är glad att politisk hemvist inte tycks ha någonting att göra med hur man är som människa. Inte heller Göran Persson var en dålig man, och jag har mina förhoppningar om Stefan Löfven. På den borgerliga sidan så har jag alltid (från och till i alla fall) respekterat Fredrik Reinfeldts integritet och i synnerhet hans briljans, men han har ju inte modet som krävs av en statsman den stackaren. Det är ödesdigert.

Roger Klang, Lund Scaniae Sverige, den 19 maj 2012

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

