Hej alla presumtiva dödskallar! Sverige är i Krig!!!!!

Vad sade han, ”Sverige är i krig”? Ja, men det är inte ett konventionellt krig, det är ett krig mellan Djävulen och hans fördömda demoner å ena sidan, och Gud och hans änglar å den andra. Men det slutar inte där, Gud kräver av oss alla människor att vi slåss och är beredd att offra oss för våra bröder, även dem som gör ont mot oss och som ingen kan älska. Vem är det? Ska jag behöva tala om det för er dödskallar?! Islamister och våldsmän som fegt attackerar de svaga och oskyldiga i gäng eller med vapen i hand. Dem som ni hatar, och dem som hatar er och försöker att dra ned er till samma nivå som dem själva befinner sig på. Det är möjligt att våldtäktsmän är bortom all räddning, men om det vet jag ingenting. I ett krig får varje sida förluster, men i detta krig räknas förlusterna inte i antalet dödade, utan i antalet förlorade egna själar som ska ställas i relation till hur många vi räddar.  Nu kanske du tror att jag ska säga; ”Omvänd dig från ditt vanligtvis krigiska alternativt våldsamma jag”? Men du tar fel! Även slagskämpar, även krigshetsare behövs för att omvända andra krigshetsare i kriget mot det onda! Om det måste till att du frivilligt ger dig in i striden, om du blir rånad av en odåga eller överfallen av ett gäng, så måste du slåss intill döden eller tills dem ger upp. Men.., under slagsmålets gång så fråga din antagonist/antagonister om och om igen om han har mött Jesus än! Låt honom inte lämna platsen utan att du har fått någon respons från honom eller minst en av dem. Avböj oavgjort! Sverige är slagfältet. Vi måste låta det ske att diverse självutnämnda godskapsmänniskor bestämmer att Sverige, och framför allt där du bor och inte där dem själva bor, ska ta emot flyktingar, humanitära flyktingar och asylsökande unga vuxna. Dessa självutnämnda ”godskapare” är antagligen våra första förluster i kriget mot det onda. Vi tillåts inte att leva i ett ”folkhem”, det är uppenbart, så vad tillåts vi göra? Vi tillåts att slåss för andras själar, människor som vi inte har någonting gemensamt med och som ofta kommer från länder där frälsning är en omöjlighet. Hur ska vi göra det? Genom att med risk för våra egna liv och själar (egna förluster och Guds förluster) skapa en frälsningsbro till Nordafrika och Arabvärlden med flera länder och regioner (egna slagfältssegrar) så att enskilda individer, om så bara det rör sig om ett fåtal (fiendens förluster och Guds segrar), kan räddas från den eviga döden. Jag fick den här uppenbarelsen igår, att även en krigisk person som jag själv, som redan som litet barn bara ville leka krig och ingenting annat. (Hur kan jag då vara skyldig till att vara krigisk, och hur ska jag kunna ändra på mig om jag inte har haft någon valmöjlighet för att inte bli krigisk? Ett barn kan väl inte ställas till ansvar för sina gärningar, kan det? Det är möjligt att jag som barn valde vad jag skulle bli som vuxen, men som vuxen har jag inte fått välja vad jag skulle välja som barn.) Är du Sverigedemokrat alternativt rasist eller till och med Nazist? (Obs, jag säger inte att Sverigedemokrater är rasister.) Bli då inte till våra förluster i kriget mot det onda, likt ”godskaparna”! Säger jag att ni inte får rösta på ert föredragna parti? Nej, ni ska naturligtvis fortsätta att rösta SD, trots allt så innebär det i praktiken att vi kanske kan överleva som goda människor om vi inte dränks i fientliga soldatmassor, för gör vi det så kan vi inte hjälpa någon annan utan vi förlorar kriget. Själv har jag inte bestämt mig vad jag ska rösta på i nästa val, men i det förra och det förrförra röstade jag FP, kanske röstar även jag SD i nästa val trots att jag får onda aningar om SD skulle få 40 procent av väljarstödet. Inte ens jag är ett säkert kort för Alliansen, då kan många andra också svika dem för SD! Men poängen är att jag har med den här uppenbarelsen om att vi befinner oss i krig fått ett acceptabelt substitut till mitt Sverige som till och med Jesus skriver under på. Jag är en soldat, Jesus är en fyrstjärnig general och Sverige är slagfältet, på egen mark spills både vårt blod och fiendens. Ingen går säker för en kula, inte ens jag, alla kan dö den själsliga döden. Hade Jesus levt idag så hade också han kunnat dö den själsliga döden. Jag gillar fortfarande inte sexuellt kvinnoförtryck! Även psykopater kan frälsas och göra nytta för Gud utan att bli pacifistiska små lamm. Men det är ett kirurgiskt krig vi för, vi kan inte ge oss på icke stridande!

”If people are trying to bring you down it only means that you are above them”

Mvh Roger Klang, Lund Scaniae Sverige, den 24 april 2012

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

