Hem > Inrikespolitik, Ryssland, Sveriges försvar, Utrikespolitik, Vladimir Putin > När allt ställs på sin spets så vet man vem man stöttar!

När allt ställs på sin spets så vet man vem man stöttar!

http://oplatsen.wordpress.com/2012/03/15/su-34or-mot-den-estniska-gransen/

När allt ställs på sin spets så vet man vem man stöttar! Estland är ett litet land, om någonting händer dem så vet jag vems sida jag ställer mig på Putin! Den lilla statens. Men jag tror och hoppas inte att det ska bli nödvändigt, det är bara fråga om en övning. Jag är tydligen beredd att offra mer än jag trodde för en liten vänlig grannstat, känns det som.  När jag först läste blogginlägget i länken ovan, så tänkte jag inte på hur en sådan övning så nära den estländska gränsen kunde ses av Estland och estländarna. Men nu har mina ögon öppnats när jag läste blogginlägget en andra gång av en tillfällighet.

Roger Klang, Lund Scaniae Sverige, den 15 mars 2012

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

