Hem > Brott och straff, Inrikespolitik, Israel-Palestina, Media, nyckelpiga > God Jul och Gott Nytt År alla mina noll trogna dödskalleläsare!

God Jul och Gott Nytt År alla mina noll trogna dödskalleläsare!

Riktigt såhär firar jag nog inte Jul

Riktigt såhär firar jag nog inte Jul

God Jul och Gott Nytt År alla mina noll trogna dödskalleläsare! Dödskallarna har uppenbarligen inte förstått att man behöver tid för att bevisa sig vara en dödskalle. Ni vet hur en Nyckelpiga är? En sådan som håller i dödskallemolnet och grisar ner sig för deras skull. Så vem är då en dödskalle? Sådana som inte bryr sig om att googla ”Nyckelpigan som drog dödskallemolnet” och nonchalerar vad han sett på himlen sommaren 1992 (om han var gammal nog då). Sådana som Göran Hägglund, Sten Tolgfors, Anders Borg, och numera sannolikt Fredrik Reinfeldt. Dödskallar är sådana som Mona Sahlin, SVT och SR-medarbetarna, Håkan Juholt och dem flesta andra i riksdagen. Sådana som Kent Ekeroth, som är den värsta sortens elitist. Kom nu inte till mig när det blir en till big bang i Sverige i hopp om att jag ska rädda er eller era kvinnor! Hädanefter ska jag försöka tänka mer på mig själv än jag tänker på dödskallarna och deras kvinnor. Jag är medveten om att världen blir mycket, mycket tråkigare utan dödskallar i den, men jag säger inte upp bekantskapen med dem dödskallar jag känner och är bekant med, dessa dödskallar har dock ingen makt. Så God Jul och Gott Nytt År dödskallarna!

P.S. Jag har köpt en DVD-serie där jag med egna ögon har kunnat se hur tjugotalets dödskallar (i detta fall borgarskapet) i Weimartyskland gestaltade sig framför kameran. En hora satt på en stol och tittades in i filmkameran med ryggen mot borgarskapet, med en stenhård horblick rökandes en cigarett. En liten mindre hora dansade runt med en borgare och hon såg ut som om hon ville att mannen skulle släppa taget om henne, som om hon försökte slita sig ifrån den smilande mannen som inte tycktes förstå att det var hans kvinnor som var horor, och inte tycktes vilja släppa taget om kvinnan. Det låter inte så farligt, men det var isande kyligt, Djävulen gick runt i Tyskland och korrumperade unga flickor då. Flickor dansade can-can i kortkortkort-kjolar eller underkläder, precis som i Malmö 1990. Det är uppenbart att det inte bara var britterna och fransmännen som hade korrumperat flickorna i Weimarrepubliken, judarna hade något med det att göra också. Det är nog inte helt uppåt väggarna att säga att de tyska judarna faktiskt korrumperade de tyska flickorna, eller hjälpte till att göra det genom att de ofta tillhörde det tyska storkapitalet (nationalekonomi handlar om kvinnor, det är därför som vi har att vänta oss en sådan kris som de hade i Tyskland på 1920-talet och på Island nyligen samt i Sverige på 1990-talet simultant med horets stackato i våra länder) och hade en gemensam icke-tysk identitet trots att de verkade i Tyskland sedan Hedenhös. Ingen rök utan eld. Men judarna är åtminstone inte samma folk idag som de var den gången i Weimartyskland. De har lärt sig sin läxa. Det är fullständigt osannolikt att det tyska folket skulle resa sig mot en demokrati och döda miljoner judar, om det inte låg någon sanning i den nazistiska propagandan. Nazisterna hade dock fel i en sak, för ras har ingenting med någonting att göra! Men det är inte så konstigt att nazisterna köpte detta, därför att för den tidens judar, precis som för dagens ”svenska” araber och svarta amerikaner, så betyder rasen allt och ingenting handlar om kvinnoförtryck eftersom denna inte existerar enligt dem (om den inte är svensk förstås). Då återstod det bara för nazisterna att köpa det och fullfölja judarnas önskan om att få särbehandlas, det är bara det att det inte längre var en positiv särbehandling när det hade kommit till år 1933. Det är tur att den svenska adopteringen sedan sextiotalet har bevisat bortom all tvivel att ras inte har det minsta med någonting att göra! Bara en dåre skulle säga emot, och jag lyssnar av princip inte på dårar (och då menar jag inte schizofrena) utan kör mitt eget race tills näsan pekar i jorden. Missförstå mig inte, jag säger inte att nazisterna var goda, jag säger att majoriteten av Weimartidens judar var lika onda som någonsin Adolf Hitler blev. Jag måste vara objektiv, det var ju så det var! Dessutom så var majoriteten av Weimarpolitikerna lika onda som Hitler blev, fast på ett politiskt korrekt sätt. Lever den tidens judar i Himlen så lever Adolf Hitler även han i himlen, att Hitler lever i himlen är åtminstone vad jag har hört sägas av olika medium. Både Hitler och Stalin finns enligt dem i en skola i himlen, och Hitler skyggar för makt och försöker erkänna sina tillkortakommanden medan Stalin inte har tagit tillbaka en endaste sak. Hitler var faktiskt en reko kille till en början, jag har läst på om Hitler mycket noga det sista året så jag vet. Jag känner dock inte till att den banala ondskan skulle finnas i himlen, jag har aldrig heller hört talas om en spökande minister, riksdagsman/kvinna eller SVT-anställd. När dem dör så dör dem.

P.S. Att i sista stund innan sommaren kommer (förmodligen händer big bang denna kommande sommar eller nästa) grabba tag i de andra dödskallarna räddar inte den grabbande dödskallens liv! Inte heller gör det någon skillnad för hans kvinnas/kvinnors val. Det är ondskan och i förlängningen Gudlösheten som ligger till grund för deras kvinnors horval. Eftersom de själva är onda och Gudlösa så är deras kvinnor (systrar/fruar/döttrar) det. Gudlösa är också araberna och nordafrikanerna, att dem säger att de har Gud betyder endast att dem säger att de har Gud. Deras ondska är exempellös. Dessa människor har två val som de kan välja för att komma till himlen;

1. släppa sina kvinnor fria

2. dödas i koncentrationsläger

I annat fall hamnar de i Helvetet eller slocknar i totalt mörker. Det intressanta är att i bägge alternativen så kommer vi till himlen också. Om inget av ovanstående inträffar så kommer endast vi till himlen.

Mvh Roger Klang, Lund Scaniae Sverige, den 20/12/2011

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

