Hem > Brott och straff, Inrikespolitik, nyckelpiga > För att förtydliga min God Jul-önskning till Dödskallarna

För att förtydliga min God Jul-önskning till Dödskallarna

För att förtydliga min God Jul-önskning till Dödskallarna:

Jag har aldrig någonsin besökt ett medium för att få svar på frågor om min egen framtid, men jag har ringt ett medium och lurat till mig (!) ett svar för ett antal år sedan ifall Hitler verkligen inte var en dödskalle (jag trodde nämligen det då), men fick då svaret att han gick i en skola i himlen. Någon gång har jag läst att ett medium har sagt att både Hitler och Stalin går i en särskild skola i himlen och att Hitler hade lärt sig att sky makten medans Stalin inte har lärt sig någonting om sig själv, han vidmakthåller att han gjorde allt rätt på jorden. Så ni ser att Hitler egentligen är en helyllekille i efterlivet såväl som i sin ungdom? (Fast inte däremellan.) Så dessa två medium är alltså överens om vad som hände Hitler i efterlivet!

I alla fall, detta är mitt förtydligande: Jag är inte lagd åt det hållet att jag tror på några profetior om min egen framtid, om dessa inte kommer ifrån Gud själv förstås. Men eftersom Gud har talat om för mig en bit av min framtid, så ville jag se om mediumet skulle konfirmera denna min framtid och kanske lägga ut orden, eftersom jag tycker att bilden jag har fått ifrån Gud är jävligt abstrakt till del (men den är tydlig i annat).  Jag brydde mig inte om att besöka mediumet trots allt, jag nöjde mig med svaret om vad som hände med Hitler.

Förtydligande 2: För att veta vem som är en själslig dödskalle och alltså vem jag ska ”hålla i” (enligt Nyckelpigan som drog Dödskallemolnet; läs sidan ”Nyckelpigan som drog Dödskallemolnet” på min blogg här ovan!), så måste jag först döma folk till den själsliga döden i mitt huvud, på något annat sätt kan jag inte få reda på det eftersom Dödskallar alltid attackerar Nyckelpigor eller försöker dra fördel av dem genom att sätta sig på dem som en tältduk på en tältpinne, likt en pizzadeg när den snurrar och landar på pizzabagarens finger! Utan Nyckelpigorna har de ingen ”mojo”. Det är en form av dödskalle, den banala ondskans. Sedan har vi skitstinkarna, sådana som Kent Ekeroth, denne Ernst Röhm, som ”stinker från här till himlen” som en högre Nazist uttryckte sig om något skeende (han talade egentligen om sig själv utan att veta det). Jag försvarar inte de äkta nazisterna i tredje riket på något sätt, jag säger bara att man måste nyansera bilden av just Adolf Hitler, för den bilden är inte korrekt. Jag har blivit mycket beläst om honom och jag kan inte ljuga för att behaga godhetskören! Hade sanningen varit att Hitler var som Ernst Röhm, pervers och en stor stinkande skit, så hade jag skrivit det! De flesta nazister var emellertid riktiga dödskallar, men så var de flesta av deras offer också, om man bortser från de homosexuella som grupp. Att det tar lång tid att avgöra vem som förtjänar att kallas en Dödskalle är inte så konstigt. Om sedan Gud menar att jag har makten att avgöra vem som är en dödskalle är en helt annan femma. Kanske är det viktigaste att jag förstår hur man måste vara för att kvalificera sig till att vara en ”Nyckelpiga” alt. en ”Dödskalle”. Men ni förstår poängen och varför jag har kommit till slutsatsen att jag har rätten att döma folk, även om så inte skulle vara fallet? Skulle jag inte ha den makten så har Gud redan bestämt vem som är en Dödskalle och vem som är en Nyckelpiga redan år 1992, eller så gör vi det själva, det låter väl rimligt. Om Gud bestämmer det så har vi ingen chans, när vi väl är dömda, vilket vi tydligen blev 1992 då vi blev kategoriserade som antingen dödskallar eller nyckelpigor. Men långt ifrån alla, förmodligen inte de som befinner sig i limbo, har sett Nyckelpigan som drog Dödskallemolnet. Inte heller dem som Gud har eller kommer att kalla till sin tjänst har sett molnen. Åtminstone dem som var med förra gången det begav sig 1990 och framåt har ingen chans om den konsekventa Gud har beslutat sig för att de är dödskallar. Om vi dömer oss själva så är det problemet löst. Om jag bestämmer så har alla en chans, om de ändrar på sig (förutsatt att jag inte anser dem vara en Nyckelpiga, då kan det bara gå åt helvetet som alternativ, he, he). God Jul igen!

Roger Klang, Lund Scaniae Sverige, den 20 december 2011

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

