Hem > ekonomi, Inrikespolitik, nyckelpiga, Utrikespolitik > Oscar den ene så Oscar den andre

Oscar den ene så Oscar den andre

Hej Gunilla Carlsson, biståndsminister!

Enligt en FN-rapport framgår det att matsituationen i
Nordkorea förvärrats sedan hjälpen utifrån minskat. Ransonerna myndigheterna i
Nordkorea delar ut täcker endast hälften av behoven.

Så går det till i Nordkorea, och så går det till när
västvärlden hjälper Nordkoreaner som svälter. Är (s), (m) och statsmedia och
kända stora välgörenhetsorganisationer i Sverige rasister??? Hur ska man annars
förklara att dessa försöker mata människorna på Afrikas horn med papperslappar
eller pengar, när de ger mat till Nordkoreanerna? Eller är det måhända
tvärtemot så att de anser att nordkoreanerna
inte står lika högt på den evolutionära stegen så att de inte kan hantera
pengar för att köpa sin egen mat på den öppna marknaden, medans de anser
etiopierna fullt förmögna att göra detta? När allt kommer omkring så är det
sannolikt som så, om man byter roller för etiopier och nordkoreaner. Så varför
envisas den svenska regeringen och s, v, fp, m etc. etc. med att den tillförda
hjälpen till ett land eller region ska bli så ineffektiv som möjligt och att
den ska kosta oss så mycket som möjligt? Obs, jag säger inte att jag menar att
man ska skänka pengar till Nordkorea, jag säger att man ska göra samma sak för
befolkningen på Afrikas horn som man gör för nordkoreanerna, bara det att man
blir tvungen att matbomba Afrikas horn för det går inte att distribuera varorna
effektivt i dessa berörda länder. Då hade man kunnat hjälpa, till skillnad från
idag! Men jag förstår att jag är ond som vill tillbaka till 50-talet och låta
bistånd till svältande handla om matbombningar, vilket jag för övrigt
föreslagit till regeringen för flera år sedan, och jag tror även jag föreslog
det till Göran Persson. Ond, ond, ond!!! Då är jag väl ond då, men inför ni
landsförrädare matbombningskonceptet igen så är det väl värt det! Då skulle vi
kunna rädda en del liv i alla fall,
samtidigt som vi kunde behålla en del flickor som regeringen annars snyter bort
i sin sentimentala snusnäsduk med sina ekonomiskt brutna kalkyler varje gång
Europa säger; ”Hoppa ömfotingar!”. Det behövs inte mycket för att ni ska bli
alldeles förskräckta och göra allt dem vill. Tjugo miljarder till Grekland hit
och tio miljarder till Irland dit, men vänta.., kanske kan vi spara femtio
miljoner till på försvaret och då kanske vi med lite tur inte blir knullade så
hårt, så får ÖB själv känna på lite grand hur det känns i vårt ställe, det är
inte mer än rätt för varför skulle bara vi drabbas? Därför att ni har förtjänat
det! (Nationalekonomi handlar om kvinnor och deras olika sexuella friheter,
graden av våldsam nationalkaraktär överfört på det individuella planet, och
förmågan eller oförmågan hos majoriteten till att känna empati för andra än
sina egna eller för andra än sig själv.) Jag är glad att det är regeringen och
samhällseliten som drabbas värst av kvinnoförlusterna och våldtäkterna, de som
sker alltså! Jag tror faktiskt att det som rör sig i regeringens innersta
tankar, det de aldrig skulle säga högt, är att de vill föra en
fördelningspolitik. Ni vill fördela era och era söners kvinnors hor till att
gälla alla andra svenska medmänniskor, patrioters och sådana som verkligen står
upp för sig själva och andra, även står upp för svenskar, att ni hoppas att det
inte bara ska drabba er. Den fördelningspolitiken försöker ni påtvinga de FörsvarsMaktsanställda
genom att pressa dem på pengar. Det är totalt fel väg att gå för att komma
undan sitt eget ärelösa öde! Om något så skulle ni skjuta till era pengar till
FM så att de kunde försvara er och era kvinnor. Detta ärelösa tänkande är själva
det innersta jaget hos regeringen! Så, nu har jag skalat av era män inpå själva
kärnan i er onda själ. Ni är inte svenskar, för vore ni det så skulle ni vara
svenskar i handling eller åtminstone ord, vid väl valda tillfällen! Därför bryr
jag mig inte längre om er. Kärleken till prestige, pengar och makt är er
drivkraft, och den får er att göra vad som helst som är omoraliskt = den banala
ondskan. Den banala ondskan är den verkliga ondskan! Jag har läst mig till att
bli en Hitlerkännare på sistone, och Hitler var faktiskt en hyvens kille i
början, till skillnad från den borgerliga Weimarregeringen. (Denna
helyllementalitet gäller långt ifrån alla höga Nazister i Nazityskland, den är
snarare undantag än regel.) Jag kan inte ljuga om det! Hitler, har jag dessutom
hört av olika medium, finns i en skola i himmelen och han har till skillnad
från Stalin tagit avstånd från sitt maktfullkomliga agerande och utrotningspolitik
på jorden. Däremot så har jag aldrig hört att någon känd f.d. representant av
den banala ondskan finns i himlen! Hitler var något av en vanlig bullie med
fingertoppskänsla kan jag för övrigt addera till historien. Han var inte som
jag, för jag skulle varit hans offer som barn. Jag känner hans typ mycket väl
thou, genom egna erfarenheter av någon som honom som barn! När jag förklarade
för Carl Bildt vem Hitler var så svarade han genom att sätta Myndigheten För
Samhällsskydd Och Beredskap (MSB) på mig, förmodligen. Och jag som hade
resignerat och enbart ville att ni skulle behandla SD som människor och ta in
dem i värmen i riksdagsgrupperna som folk har röstat för! De har närmare till
himmelriket än ni. Men i alla fall, nu reagerar ni!!!??? Min blogg har för
närvarande vanligtvis endast mellan tre och fem besökare om dagen, de senaste
dagarna mellan 7 och 15 uppemot 25, men det varierar. Ingen prenumerant har jag
heller. Och jag är så glad för detta förhållande så ni kan inte tro. Inte bara
ser det ut som om jag slipper makt, jag kommer följaktligen samtidigt undan det
kommande horet med blixt och dunder. Enjoy your selfrighteous and selfinflicted
positions! Jag har gjort vad jag kan för att rädda er från hor och helvetet,
och samtidigt har jag gjort det jag trodde Gud ville – att jag skulle gripa
makten. Nu visar det sig att jag slipper skiten. Fast det är klart, du är ju
kvinna Gunilla Carlsson. Och ingen försvarar dig. Slapptaskar är de allihopa,
allihopa, allihopa. Jag med, och du med. (I regeringen!) Ni och era barn kommer
att stå där med ögon stora som tefat, likt en del gjorde sommaren 1990 om du
kommer ihåg, Gunilla Carlsson. Jag vet inte om det finns undantag i riksdagen,
kanske till och med i regeringen, när åskan går och domen drabbar er,
förmodligen inom ett års tid, högst två.

Oscar den ene så Oscar den andre

Mvh Roger Klang, Lund Scaniae Sverige, den 22 oktober 2011

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

