Hem > Brott och straff, etnisk rensning, Inrikespolitik, Israel-Palestina, Sveriges försvar, Utrikespolitik > Oslobombarna! Vem ska tänka om er; ”Där går en modig man, han sprängde ett tiotal oskyldiga människor till döds”?

Oslobombarna! Vem ska tänka om er; ”Där går en modig man, han sprängde ett tiotal oskyldiga människor till döds”?

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=4613900

Vad är det för djur som sprängde en bilbomb och dödade och
skadade okänt antal oskyldiga människor i Oslo? Förstår de inte att vi har
invandrarnas liv och framtid i våra händer? Om Hitler kunde gasa de fredliga
judarna, hur mycket mer ska inte vi kunna gasa araberna för vad de har gjort
mot oss? Det tycks som om de inte är förmögna att skilja godhet från svaghet. ”Stark
är den som slår mot de oskyddade och sårbara” tycks vara deras ledord, och de
fattar inte ens vad godhet är, så de slår. Vad har de för glädje av det när de
sitter bakom taggtråd i ett koncentrationsläger, skilda från sina fyra fruar
och döttrar i ett annat läger och som har händerna fulla med norska
koncentrationslägervakters gylfar i hopp om att kunna överleva.

Vem ska tänka om er; ”Där går en modig man, han sprängde ett
tiotal oskyldiga människor till döds!”. Under tiden så går jag här skyddad av
endast mina egna nävar, men de vågar inte möta mig obeväpnad man mot man så de
spränger en bomb istället. Jag är en kulmagnet eftersom jag är en man! Vad är
ni? Vad har ni för meriter ifråga om mandom? Absolut inga alls! Jag leder genom
exempel! Ni gömmer er bakom andra, företrädesvis barn och kvinnor. Era komplex
är så infantilt djupa att jag inte kan förstå er, det är som om ni inte var
människor.

Fortsätt leda genom exempel Omar! Tvi!

Eftersom ni inte förstår ironi era apor, så kan jag tala om
att jag menar att ni inte klarar av att leda genom exempel. Islam är religionen
för mänsklighetens avskräde! Vilka sorgliga skämt till människor de
flesta
muslimer är. Ni märker kanske att jag inte tycker så mycket
om islamister som det krävs av alla muslimer att de ska vara? Än så länge har
jag varit snäll, men det kan ändras, fortsätt bara på samma linje.

Mvh Roger Klang, Lund Scaniae Sverige, den 22/7/2011

  1. krisian
    22 juli, 2011 kl. 22:55

    Djur draperar inte sina kvinnor i gamla lakan. De tar heller inte emot socialbidrag

  2. 23 juli, 2011 kl. 08:04

    Nu visar det sig att det var en Norrman. Som vanligt var jag för snabb i mina slutsatser. Men det står fortfarande 20 000 mot 2, Unabombaren och nu den här galningen mot 20 000 islamister.

    Roger

  3. Anders Nyman
    23 juli, 2011 kl. 09:25

    Oerhört moget, balanserat och eftertänksamt. Jag tror möjligen att inlägget i sig kan betraktas som ett självmål. Ridå.

    • 23 juli, 2011 kl. 15:57

      @Anders Nyman:

      Ja, det var ett riktigt självmål! Men det var naturligt att anta att det var islamister som låg bakom.

      Mvh Roger Klang

  4. Anders Nyman
    23 juli, 2011 kl. 16:09

    Jaså det var det? Ibland vore det klädsamt att se över den masspsykos som finns på forum liknande de forum den anhållna befann sig på. Jag tror att det är farligt för predisponerade personer att befinna sig i ett sådant massivt hat. Varken mer eller mindre.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

