Hem > Brott och straff, ekonomi, Inrikespolitik, Sveriges försvar, Utrikespolitik > Jolina, unser Engel mit kleinem Extra (Down Syndrom)

Jolina, unser Engel mit kleinem Extra (Down Syndrom)

Bara för att ingen ska missförstå mitt tidigare ställningstagande så postar jag den här videon, som får mig att känna. 

Jolina, unser Engel mit kleinem Extra (Down Syndrom)

Vem jag är, vad jag tror på, varför jag gör som jag gör. Jag är för individuell prövning för alla i rätten.

En kamrat till mig (en kristen iranier) ansökte genom den irriterande reklam som dyker upp längst upp i form av en amerikansk flagga på Yahoo Mail-lådan om ett grönt kort till USA. USA:s immigrationsmyndighet lurade honom på sammanlagt 9000 kr. Min kamrat har polisanmält den amerikanska myndigheten. Amerikanarna har tydligen gått från att utpressa Tyskland via löjligt höga riktade viten för tyska företag, som Daimler-AG (och EU utpressar simultant Tyskland och Sverige genom Greklands samt Irlandsnotan m.m.) bl.a., till att utpressa enskilda svenskar (vågar jag gissa på tyskar också – natürlich – det säger sig självt, Sverige är alltför litet för att hämta alla kvinnor de behöver från), genom vad som tidigare brukade kallas kriminell verksamhet i USA och vara förlagt med höga straff. Men jag slår vad om att det inte är några problem att komma in i USA om man är en svensk kvinna!

Jag skrev bland annat i detta inlägg som jag kallade ”Att skapa en Hitler” i juni förra året:

https://rogerklang.wordpress.com/2010/06/25/att-skapa-en-hitler/ 

***National- och makroekonomi handlar om kvinnor. Genom att utpressa Tyskland med Greklandsnotan, Daimler AG-affären och Opel-Vauxhallfifflet inom loppet av bara en dryg månad, dammsuger de Tyskland på kvinnor och flyttar fram sina positioner till nästa ”heist” (stöt). Hyperinflationen i Weimarrepubliken var som sagt framkallad genom segrarmakternas ekonomiska utpressning, vilket ledde fram till att Hitler kunde ta makten, då Storbritannien och Frankrike verkligen lyckades den gången att döma av resultatet, både det ekonomiska och det politiska som är två sidor av samma mynt. Den gången var USA inte med, eftersom dem då var goda människor. (USA förlorade sin godhet 2001-2003 någon gång.)***

Säger allt om dagens USA! Vad föredrar Gud, hycklare som inte säger det dem vet – att de gör ont – och gömmer sig bakom en falsk helighet av ren feghet, eller Totenkopfdivisionens män som står för sina val? Fundera på det!

Roger Klang, Lund Scaniae Sverige, den 18/3/2011

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

