Hem > ekonomi > God Jul, önskar Relativitetsbloggen!

God Jul, önskar Relativitetsbloggen!

Jag har sagt att jag hoppades att jag kunde bli mer generös nu. Jag har också sagt att jag trodde mig ha sett en ljusning för svenska män, men det verkar dåligt med det. Men nu är det Jul och jag ska vara generös ändå, precis som Michael Fallahi, delägare till restaurang Bodoni är med sina pengar och sin tid och sin omsorg om de hemlösa och de ensamma! Han ska servera mat till 700-800 personer på självaste julafton i sin restaurang. Kan man vara bättre?

God Jul, önskar Relativitetsbloggen!

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

