Hem > Brott och straff, ekonomi, Media, Sveriges försvar, Utrikespolitik > Chickenshit Australien hakar på världen!

Chickenshit Australien hakar på världen!

http://playrapport.se/#/video/2272842

Se ovanstående 21 sek. långa Rapportinslag om Australiens inblandning i Assange-affären! Jag står vid mitt vad från igår om 500 kr att USA sätter press mot Sverige först när Assange lämnar Storbritannien för förhör och eventuell rättegång här i Sverige. Den australienske regeringsledaren lägger sig föga oväntat i affären och säger att Australien kommer att bistå amerikanarna om USA fattar beslut om att åtala Assange.

Jag ska precisera mitt vad för att göra det mer attraktivt för eventuella spelare att sätta emot; Jag sätter 500 kronor på att den amerikanska åklagaren kommer till skott under tiden Julian assange befinner sig i Sverige, inte före och inte efter alltså!

Se även mitt inlägg från igår: https://rogerklang.wordpress.com/2010/12/16/julian-assange-usa-wikileaks-och-hela-valdtaktsaffaren-en-falla/

Mvh Roger Klang, Lund Scaniae Sverige, den 17/12/2010

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

