Hem > Brott och straff, Inrikespolitik > ”När lammen tystnar”

”När lammen tystnar”

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=4116744 ”Invandrare i Malmö tros vara måltavlor”

Jag tar å det bestämdaste avstånd från dessa dåd! Har vi svenskar gått och blivit som vissa spaggar?? Måste vi förvandlas till en samling backstabbande sitter-fast-i-höften-rasistisk-mobb, bara för att vi ska vända kvinnoströmmen till vår fördel? Denne moderne ”lasermannen” skulle om jag hade fått bestämma, och om han med tillräcklig säkerhet kunde bevisas vara en mördare, fått betala med sitt liv för det han har gjort! Har vi svenskar gått och blivit spaggar så tänker Jag i alla fall vara en av de goda. Och precis som jag alltid ansett att individer ska dömas för brott när det gäller invandrare, så anser jag att våldsbrottslingen/våldsbrottslingarna även i detta fall ska dömas som en individ/individer, men dömas hårt, efter en rättvis rättsprocess och om de kan bevisas vara skyldiga! Lika straff för lika brott är det som gäller, jag skiter fullständigt i om de är svenskar eller spaggar! Lasermannen på 90-talet visade sig emellertid vara från Schweiz eller Österrike, jag kommer inte ihåg vilket. Är denne ryggskjutande individ etnisk svensk, eller kommer det att visa sig att han är europé i själ och hjärta? Spelar egentligen ingen roll, är han en sådan kallblodig mördare så häng honom i nackskinnet! På söndag ska jag till Malmö för att träffa min brorson och hans mor, och jag ser ut som en spagge. Ska jag därför skjutas i ryggen? Är det rätt? Det är tydligen det enda kriteriet för dessa (en eller två, läs artikeln, en är tagen) kallblodiga skjutare att någon ser utländsk ut för att han ska dö. Sjuka perversa seriemördare!

Roger Klang, Lund Scaniae Sverige, den 20/10/2010, ”Alla vägar bär till Lund”

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

