Hem > Brott och straff, Sveriges försvar, Utrikespolitik > En stupad svensk soldat

En stupad svensk soldat

Flaggan på halv stång

Brev till FS 19 i Afghanistan

Jag är ledsen för er förlust och Kenneth Wallins familjs förlust! Jag tror mig förstå att det är viktigt för de döda där de sitter i himlen att de inte ska ha dött förgäves, och det är viktigt för er och Kenneths familj. Det är även viktigt för mig och oss alla här hemma i Sverige, vi uppskattar ert jobb för en annan nation såväl som för Sverige. Därför går mina tankar också till er alla överlevare. Ondskan skall inte tillåtas få vinna.

Mina kondoleanser
Roger Klang, Lund Scaniae Sverige, den 17/10/2010
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

