Hem > etnisk rensning, Inrikespolitik, Utrikespolitik > Kina versus USA, Kina versus Tibet

Kina versus USA, Kina versus Tibet

http://gyllenhaals.blogspot.com/2010/08/rivaliteten-usa-kina-okar.html

USA tar sig stora friheter även mot stora länder som inte tar sig friheter mot USA, om än att de tycks beroende av USA. Jag talar om Kina! Jag vet genom min erfarenhet av att vara man, att de kinesiska männen inte har glömt vad västvärlden och mellanöstern har gjort mot dem i decennier, ja till och med århundraden, när vi har stulit deras kvinnor (fast inte jag, jag kan i ärlighetens namn säga att jag är helt oskyldig till att ens ha masturberat till en asiatisk kvinna, eftersom det är ett medvetet och notoriskt val som jag har gjort för att jag vet hur det känns att bli av med våra kvinnor till amerikanarna, de flesta européerna, afrikanerna och araberna!). Jag vet vad asiaterna tänker eftersom jag är en rättfärdig man, de tänker ungefär så här: ”Hur i helvete kan de vara så ondskefulla att de fortsätter att ta våra kvinnor i all oändlighet när vi inte tar deras, vi vill inget annat än att de ska sluta med det för vi vill inte ge igen med samma mynt, det är helt enkelt inte så vi fungerar, vi vill bara vara ifred och ha våra kvinnor för oss själva, men de djävlarna ger sig ju aldrig.” Jag kan säga att de nog snart måste ta våra och arabernas kvinnor i alla fall, för annars kommer Väst och mellanöstern aldrig att lära sig att de gör ont mot asiaterna. Detta skulle asiaterna kunna göra, det är bara det att det inte är deras första val. Men det kanske är våra kvinnors första val? Jag ska komma med ett gott råd till kineserna specifikt: Ge tillbaka Tibet till tibetanerna eller gör det åtminstone lagligt för tibetanska män att gifta sig med kinesiska kvinnor så som kinesiska män får gifta sig med tibetanska kvinnor! Det kina gör mot Tibet är nämligen de amerikanska männens dåliga alibi för sin egen ondska mot de kinesiska männen, precis som det vi gör mot asiaterna är de arabiska männens (m.fl.) dåliga alibi för sin ondska mot oss ofta oskyldiga svenska män. Att ockupera Tibet är inte värt priset! Amerikanarna kommer att göra Tibet till deras främsta kampmoralfaktor för den amerikanska stridsviljan mot Kina! Så länge politikerna i USA tillåts säga ”Gud” i samma andetag som de säger ”krig” så kommer ni att ha liten chans att ändra på er situation är jag rädd för. Även om jag i den situationen samtidigt säger ”kvinnor” så kommer ni inte att komma åt amerikanarnas kvinnor eller få dem att sluta jaga era, åtminstone inte utan att invadera landet. Har ni inte lagt märke till att amerikanarna, och i synnerhet amerikanska presidenter, alltid måste hitta en moralisk anledning till att gå i krig? Nåväl, deras moraliska anledningar blir alltmer grumliga för alla att se sedan Irak, eller snarare alltmer grumliga sedan Korea, med undantag för Afghanistan. Om de anfaller Sverige eller Norge eller Tyskland idag, eftersom USA har lämnat Gud och numera för det mesta gör ont istället för gott (jag tänker då på den massiva ekonomiska utpressningen mot Tyskland i våras), blir den moraliska motiveringen bara ord utan mening och innhåll. Krig, men dock inte nödvändigtvis krigshandlingar i tredje land eller vapenskrammel, tror jag bara skulle innebära kraftig ekonomisk baisse och ransonering i hela världen, d.v.s. alla skulle stänga sina egna gränser mot valda folk och torpedera varandras fraktbåtar.

Det finns en annan anledning till att ni bör släppa det tibetanska folket fria – därför att det är rätt!!!

Roger Klang, Lund Scaniae Sverige, den 10/8/2010

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

