Hem > Brott och straff, Inrikespolitik, Media, Utrikespolitik > Straffa de FN-anställda enbart om offren är under 18 år!

Straffa de FN-anställda enbart om offren är under 18 år!

http://svtplay.se/t/103535/uppdrag_granskning_-_sommarspecial

”Fredsarbetare utnyttjar kvinnor”

Det är tråkigt att det här ska få fortgå i Kongo-Kinshasa. Inte heller kan man säga att; ”skyll er själva svenska feministhoror för att ni har knullat så förbannat”, eftersom det här handlar om ett problem som drabbar minderåriga afrikanskor och till och med barn. Hade det inte varit så, så hade jag inte brytt mig. Jag kommer ihåg den futtiga medierapporteringen hos SVT när en svensk kvinnlig officer hade en affär med en kosovoalbansk man, och hon gav ändå bort hemligstämplat material. Jag kommer ihåg medierapporteringen när svenska kvinnor reste till Afrika för att köpa sex av unga män för ett antal år sedan. De afrikanska gigolosen kallades för virila och de svenska kvinnorna närmast hyllades för sin ”insats” i medierna, de afrikanska männen var ju så fattiga. Jag önskar att det fanns någon utväg som inte gjorde det värre för de kongolesiska unga kvinnorna och barnen. Hade det varit jag som var där så hade jag kunnat sträcka mig till att dela ut snickers till barn och unga kvinnor, men jag hade varit noga med att skynda mig därifrån innan de hade hunnit sätta klorna i mig. Jag är helt enkelt inte en sådan som utnyttjar barn och ungdomar under 18 år! Må de som gör det ruttna i helvetet eller i fängelset, eller både och. Vid 44 års ålder så sätter jag en undre teoretisk gräns vid c:a 20 år. Då vet dem definitivt vad de gör.

Det är det att det är minderåriga flickor det handlar om som är det omoraliska, inte det att det är umgänge alt. prostitution i sig. Så straffa de FN-anställda enbart om offren är under 18 år! Det enda realistiska är därför att höja byxmyndighetsåldern till 18 år i Sverige, så att ni svartsjuka svenska kvinnor ska kunna komma åt de svenska männen även i Kongo-Kinshasa. Ja, ni ska ju inte tro att ni kan lura mig – det handlar om svartsjuka och inget annat. Annat ljud i skällan är det när ni pratar om ”cougars” och hur kvinnor tar för sig sexuellt, och när ni talar om ”barnflyktingar” som ju oftast är unga män, era avdankade gamla horor. Jävla fittor! Det är ni fittor som bestämmer nu i regeringen i dessa semestertider har jag hört. Har ni fittor glömt att ni har en historia med alla dessa världens män? Har ni fittor inte förstått att det är vår tur att ha roligt nu? Förstår inte ni svenska fittor att en kvinnas förflutna spelar roll? Fråga vilken spagge som helst! (Däremot tycks ni mena att en svensk mans förflutna spelar roll.) Ni måste förstå att vi svenska män inte tar tillbaka horor. Ni svenska fittor kan roa er med polacker, kineser och thailändare nu utan att jag kommer att röra deras kvinnor! Varför tänker inte ni på samma sätt som jag, när det kommer till svenska män med afrikanskor, arabiskor, amerikanskor och europeiskor? Det är det rättfärdiga sättet att tänka! Allt måste gå tillbaka mot dem skyldiga, och i vissa fall är det vi svenska män som är skyldiga (men jag är helt oskyldig själv)!

Mvh Roger Klang, Lund Scaniae Sverige, den 23/7/2010

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

