Hem > ekonomi, etnisk rensning, Ryssland, Sveriges försvar, Utrikespolitik > 12 flaskor Schuchmann vin från Georgien för att visa att jag stödjer georgierna.

12 flaskor Schuchmann vin från Georgien för att visa att jag stödjer georgierna.

Nu har jag lagt c:a 750 spänn på en kartong med 12 flaskor Schuchmann vin från Georgien för att visa att jag stödjer georgierna på ett praktiskt sätt! Det tycker jag var det minsta jag kunde göra efter att jag lät mig luras så av Kreml och tog Rysslands parti inledningsvis i Georgienkriget. Jag är mest glad över att Micheil ”slipsätarnisse” Saakasjvili inte hann ansluta sig till folkmördarna i denna onda värld. Fy på dig Micke, för att du ens tänkte i dem banorna för en kort stund!

Här kommer bildbeviset på mina små presenter som jag ska ge till släkt och vänner:

En kartong Schuchmann vin

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

