Hem > Media, Ryssland, Sveriges försvar, Utrikespolitik > Media Markt tjatar med sin reklam, slutar de tjata efter det här inlägget?

Media Markt tjatar med sin reklam, slutar de tjata efter det här inlägget?

Media Markts VD!

Media Markt har kört med samma reklamslinga länge nu. Snacka om att det var marknadstaktiskt magstarkt att ha den där reklamen med den lille ungen i träningsoverall och ”Hitlermustasch” som bryter på tyska i pauserna till dokumentärprogrammet ”Andra Världskriget i Färg”, där han säger – ”Oj, det är ju Scheisselitet”. Jag vet varför den återkommande reklamen ser ut som den gör! Det är inte för att VD:n är nazist, det är för att han är tysk, och som sådan är det riktigt svårt att kasta ut Hitler med badvattnet, i synnerhet som den onda omvärlden inte ”tillåter” det. Men Media Markts VD är samtidigt av vad man inom statsvetenskapen kallar för den Realistiska skolan big time! Det innebär att man på patriotiska grunder, och för att man tycker sig se – sant eller inte – att krig är oundvikligt framöver i den rådande situationen, och är beredd att låta den egna sidan starta krig för att inte vara den som först kommer under attack och därmed förlorar fördelar som kan avgöra kriget till den förmodade fiendens favör. Jag trodde att Jag var Realist, men det är jag nog inte, snarare tvärtom.

Media Markts VD menar ju definitivt att vi ska attackera Storbritannien militärt. Problemet är bara att Media Markts VD bara är en person, även jag är bara en person, och ingen av oss har någon militär insikt eller kunskaper, och vi har inget eller lite politiskt inflytande bland alla dessa PK-politiker i våra länder och PK-politikerna är i tydlig majoritet i regering och riksdag. Antag att jag eller Media Markts VD mot alla odds lyckas övertala vår egen regering att starta krig, hur osannolikt det än verkar. Det ena landet eller regionen typ Norden, alternativt den andra parten – Tyskland –  kommer att få svårt (dagens underdrift) att övertyga PK-politikerna i hans land om att hoppa på tåget och gå med i kriget som den andra regionen eller landet har initierat. PK-politikernas natur är ju trots allt att vara feg, som vi vet, och kamratskap vet de mycket lite om. Därför så är det mycket oförnuftigt att vara den som startar kriget! De ”allierade” skulle sedan gå från land till land och neutralisera hotet från våra försvar, så alla Nordbor och tyskar skulle naturligtvis förlora på att inte ställa upp för varandras länder. Dessutom så är mina och Finlands blickar riktade österut av nöd, medan Media Markts VD sneglar på Storbritannien. Media Markts VD måste därför inse att ska vi vara Brothers in Arms så måste vi föra ett tvåfrontskrig eftersom sannolikheten att Ryssland intervenerar på svensk mark och finsk mark är stor när vi samtidigt för krig i Väst, och jag är inte beredd att ge upp en endaste millimeter svensk ö eller svenskt vatten. Om jag hade fått välja så skulle Jag också hellre ockupera eller slå Storbritannien, än jag skulle ockupera Ryssland. Därför att ryssarna har ju trots allt inte för vana att ta våra kvinnor i den utsträckningen som britterna gör, det är snarare det omvända som händer i vårt land även om det är sällsynt, i alla fall i Skåne. Mitt intresse för Ryssland kommer av nöd och tvång, eftersom de normalt är så hotfulla och tar till så fula metoder! Finland är också Tysklands allierade av nöd och tvång, och de behöver krigshjälp av Tyskland och i mån av förmåga även av Sverige. Då kan man ju inte bara skippa det här tvåfrontskriget, ska ni ha krig på den ena fronten så får ni ju det på den andra fronten sannolikt, där har ni nog inga valmöjligheter om ni vill ha oss Nordbor inklusive norrmännen som allierade. (Norrmännen ser en fallerad svensk-finsk-tysk allians som att det tvingar dem att liera sig med de ”Allierade” priset till trots.) I gengäld så har Tyskland min obrottsliga lojalitet, även om jag bara är en man! Men jag är inte vilken en man som helst, jag är utsedd av Gud, och tror du inte på det så vet att jag är en potentiell statsman av Palmes, Churchills och Reagans kaliber! Jag vet att vår egen säkerhet hänger på min lojalitet mot Tyskland, Norge och finland. Men jag säger inte att vi inte själva ska kämpa och betala med svenskt blod. Om Tyskland blir angripet ekonomiskt så svarar jag med att stödja Tyskland med dem fredliga medel jag kan, om Tyskland blir angripet militärt av någon stormakt så svarar jag med att gemensamt med tyskarna försvara Tyskland militärt mot angriparen/angriparna även om det innebär att Sverige blir angripet till lands, till sjöss eller i luften av en stormakt, under förutsättning att jag har den makten! Ett sådant tänkande och att handla därefter är nödvändigt både för oss gentemot tyskarna och tyskarna gentemot oss, om vi vill att vårt eget land ska överleva. Fast kan vi vinna engelsmännens och övriga Västeuropas kvinnor utan krig, då ska vi naturligtvis göra det! Gud har sagt mig genom en vision att det ska bli så, krig eller inte, så låt oss inrikta oss på fred. Annars är vi inte levande nog att lägra de brittiska kvinnorna en del av oss. Ett slaget om Storbritannien vinner bara engelsmännen på, eftersom många av deras kvinnor inte kommer att vara särskilt glada i oss om England befinner sig i krig mot oss, och våldtäkt är inget alternativ. Britterna tar varje chans att förtrycka sina kvinnor, ett krig skulle bli ett hårt slag mot brittiska kvinnors rörelsefrihet. Vi skulle bli tvungna att invadera landet för att kunna träffa deras kvinnor. Nej, det bästa är att vänta tills vi blir angripna av främmande makt, om det blir från öst eller från väst spelar egentligen mindre roll, för innan dess blir det svårt för oss att samspelt starta ett krig och agera, utifrån våra svaga politiska gemensamhetskänslor emellan varandra Tyskland och Norden. Jag tänker inte börja ett krig, för det är fel! Men samtidigt krävs det att vi är stridsberedda och tuffar upp oss och inte sover oss igenom internationell politik i riksdagen, eftersom kriget kan komma till oss även utan att vi söker det.

Den där brittiska dokumentärserien i två delar på svensk TV som heter ”Hannibal” går ut på att separera Norden och Tyskland åt, den är definitivt ett försök till splittring. Men den är också ett avslöjande tv-program. Den avslöjar att Storbritannien känner sig pressat, eftersom USA har blivit mer introvert sedan en liten tid tillbaka. Förmodligen på grund av oljespillet i Mexikanska Golfen förutsatt att miniserien är nygjord, kanske också genom Obamas insikt om Guds avsikter. Den avslöjar också att brittiska män har valt att vara djur, eftersom de ser världen som om hade dem ingen fri vilja att välja det goda.

Som jag har skrivit tidigare, du måste komma ihåg att jag har sjukdomen paranoid schizofreni, och att jag därför inte kan kasta mig ut i fantasier om budskap på TV till mig, för då riskerar jag att få en psykos! Jag gör det ändå nu därför att Media Markt:s VD tycks tjata det till sig då reklamen har hakat upp sig. Jag gör det också för att motivet till den brittiska minidokumentärserien Hannibal verkar vara att köra in en kil mellan Tyskland och Norden. Denna strategi av de ”Allierade” fungerar dock inte längre, och det vill jag göra klart! Vill Media Markt:s VD mig någonting i framtiden så kan han ringa mig eller skicka hit någon människa av kött och blod med budskapet, jag är den ende Roger Klang i Lund! Men det är väl inte lika roligt?! Mitt telefonnummer är 046-142932.

Roger Klang, Lund Scaniae Sverige, den 1/7/2010

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

