Att skapa en Hitler

Amerikanarna, britterna och fransmännen försöker pressa och tvinga fram en Hitler i Tyskland eller Sverige samtidigt som de försöker få till stånd ett sjuhelvetes horhus som är irreversibelt för svenska, norska och tyska män som till varje pris måste hindras från att ge igen på de utländska männen och våra kvinnor efter deras klimax. På så sätt hoppas de att hatet skall bli så stort att vi röstar fram eller tvingar fram en missnöjespolitiker som Hitler, samtidigt som de bekymrat försöker lösa hur de skall hinna tvinga dessa Nazistater på knä innan vi hinner mörda några muslimer. Då skulle de få sina sken-motiv inför sig själva, Gud, världen, oss Nordbor och Israel, att ingripa militärt så att de kan strippa oss på kvinnor ned till sista kvinnan, vilket är deras verkliga motiv! Inte precis vad Gud skulle kalla för ett rättfärdigt beteende, eller hur? Segrarmakterna England och Frankrike begick samma brott mot Tyskland på 1920-talet, och orsakade hyperinflationen i Weimarrepubliken, troligen utan intentionen att tvinga fram en Hitler den gången, eftersom de inte kunde förutse möjligheterna alternativt konsekvenserna för dem själva!***

***National- och makroekonomi handlar om kvinnor. Genom att utpressa Tyskland med Greklandsnotan, Daimler AG-affären och Opel-Vauxhallfifflet inom loppet av bara en dryg månad, dammsuger de Tyskland på kvinnor och flyttar fram sina positioner till nästa ”heist” (stöt). Hyperinflationen i Weimarrepubliken var som sagt framkallad genom segrarmakternas ekonomiska utpressning, vilket ledde fram till att Hitler kunde ta makten, då Storbritannien och Frankrike verkligen lyckades den gången att döma av resultatet, både det ekonomiska och det politiska som är två sidor av samma mynt. Den gången var USA inte med, eftersom dem då var goda människor. (USA förlorade sin godhet 2001-2003 någon gång.)***

Det som är bra med den här, kanske även i staten israels ögon, uppenbart flagranta utpressningen är att israelerna kommer till insikt om att den initiala ondskan kunde spåras till väderstrecket väst och nordväst om Tyskland, inte till tyskarna eller judarna heller för den delen i första hand. Det finns ingen ursäkt för vad Hitler och nazisterna gjorde, men de skulle inte ens ha kommit till makten om det inte hade varit för segrarmakterna i Europa från första världskriget. Hitler skapade en syndabock i juden, precis som Jimmie Åkesson ser rött mot muslimer i första hand! Med andra ord, det tyska folket kanske inte är predisponerade för ondska, som judarna kanske har trott? Det kanske är britterna och fransmännen som är predisponerade till ondska? För mig finns det främsta hotet i Sveriges nära omvärld geografiskt och på andra sidan Atlanten! Jag är alltså inte alls som Jimmie Åkesson eller Hitler som främst såg den inre fienden (som inte fanns eller var väldigt marginaliserad). Dessutom litar jag på Gud! Eftersom jag är god kan jag se in i israelernas själ och se att de inte alls är intresserade av att se något land gasa araber, även om detta land skulle lämna judarna ifred. Judarna är bättre än så, och jag med!

Alla riktiga politiker har en bild av hur illa hotet från omvärlden får bli utan att den politikerns fighting spirit bryter ihop. För att ta ett exempel; Sten Tolgfors föreställer sig att så länge vi har EU på vår sida, eller åtminstone Norden, Baltikum och bistånd från delar av EU, kan vi stå upp mot ett angripande Ryssland, och han kan arbeta emot det. (Man kan endast uttala sig om Tolgfors i regeringen, eftersom han är försvarsminister och därmed är den ende som har avslöjat sin världsbild. Men det finns ingen anledning att tro att de andra i regeringen skulle klara det mycket bättre.) Den vars moral tål mest stryk är jag och Krister Renard, men Krister Renard fattar inte hur läget ligger för han har inte kastat sig in i leken. Min tidigare världsbild var Sverige mot världen med de utländska trupperna bekämpande de svenska inne i Sverige samtidigt som det accentuerade horet äger rum inom landet och utanför landet. (Inte ens jag är så oinformerad att jag tror att vi framgångsrikt kan stå upp mot världen ensamma, åtminstone inte utan Guds hjälp, men den hypotetiska situationen skulle ändå inte knäcka mig. ”Fenrisulven ränner, mycken hor” = Fänriksulven ränner, mycken hor, som det förmodligen fiktivt menas i Eddan skrivet av en föregångare till mig under tidig vikingatid. Så tolkar jag texten eftersom den står tillsammans, sann eller inte!). Men numera känner jag mig ganska lugn och inte så uppstressad, eftersom jag ser att Tyskland desperat söker en kamrat som de tidigare inte har kunnat finna vare sig i öst, väst eller syd, och därmed får vi med Norge som är relativt realistiska och har funnit sig i sin geografiska placering och från de anglosaxiska länderna utsatta situation, och kanske Finland på köpet om de klarar att inse deras tuffa position. Jag känner mig relativt lugn med det styrkeföhållandet mellan oss och Europa, Ryssland och USA som är våra angripare med undantag för alla länder söder och sydost om Frankrike och söder om Polen, samt Belgien och Holland, eftersom jag vet att vi har Gud på vår sida. Sådan är den militära hotbilden mot oss i krigstid. I fredstid får vi lägga till alla övriga européer, kanadensare, sydafrikaner och australiensare till dem som är emot oss! Lyckligtvis så finns det en Gud som kommer att straffa det relativt nyblivet onda amerikanska folket till största delen om de försöker angripa oss, så i praktiken är oddsen något utjämnade, men oddsen är fortfarande till de anglosaxiska, slaviska och romanska ländernas fördel. Om vi får med oss Kina så kommer saken i ett helt annat läge! Såvida Gud inte kan förhindra att anglosaxerna kommer med militärmakt (fast t.ex. skulle han kunna göra det genom Eyja fjallajökull), så betänk hur viktigt det är att inte gå emot Gud, för det kommer fler tillfällen då vi är extremt utsatta, många fler, och han hjälper oss bara så länge vi förblir goda och gör hans vilja! Det finns dock ett problem; när någon som jag marginaliseras av de andra etablerade borgerliga politikerna eftersom de ser mig som havandes en galen världsbild som de själva inte kan sätta sig in i utan att bryta ihop i en mental ångestattack, så innebär det att makten först sakta och sedan snabbt förskjuts mot mig under tiden som Reinfeldt förblir statsminister och förhindrar en upprustning, då USA vill ha det så för närvarande. (Läs det översta stycket igen så förstår ni varför!) Men makten förskjuts mot mig främst av naturliga skäl (vilket Obama inser och anpassar sina planer därefter), eftersom jag är överlägsen alla svenska politiker med undantag för Reinfeldt som tyvärr är så feg att han inte klarar av att axla upprustningen i rådande situation där regeringens och riksdagens politik förefaller mer och mer att likna den förkrigstida Weimarpolitiken, och den vet vi ju hur den slutade – med en krasch. Winston Churchill sade; ”En eftergiftspolitiker är en politiker som matar en krokodil i hopp om att den ska äta honom sist”.

Tyvärr så är regeringen en flock apor, och som sådana så kommer de inte släppa ifrån sig någon makt innan det är försent och de själva finner att deras kämpaglöd, världsbild och moral inte var tillräcklig för att stå upp för landet i den extremt pressade situation vi kommer att försättas i senare. De är samtidigt rädda för att själva bli smutskastade, vilket är ett resultat av deras otillräcklighet som statsmän. Trots det ska det vara så lite makt som möjligt till mig. I kontrast till hur apan Homo Sapiens fungerar så tänker regeringen med deras små hjärnors medvetande, att anledningen till att de inte släpper fram mig i nuläget är att jag skulle skapa kaos och oordning i det arbete de själva har åstadkommit hittills. (Deras arbete för Sverige – vilket egentligen är den verkliga katastrofen, och det blir bara värre för varje vecka som går utan mig som statsminister, för ju senare jag tar över desto större sannolikhet att omvärlden lyckas med sina onda planer att kasta skit över mig, Sverige, Norge och Tyskland simultant med att de ges en gratischans till att sticka kniven i ryggen på oss och snabbt kväsa det mass-spridda fria ordet i våra länder för oss infödingar. På så sätt ser de till att vi inte kommer att kunna exponera deras verkliga motiv utan att de bestraffar oss hårt för t.ex. patriotiska nätprotester.) I själva verket så är det alltså apan i Allianspolitikerna som inte vill släppa ifrån sig makt till någon överlägsen dem själva. Men det går faktiskt att vinna över sin apa, jag t.ex. är fast besluten att ge asiater och polacker en chans (såvida inte polackerna angriper oss militärt tillsammans med Ryssland, då blir det bara asiaterna som tillåts ge igen av mig). Det innebär att jag är beredd att låta en del svenska arbetstillfällen gå förlorade till kinesernas och thailändarnas favör samtidigt som jag är beredd att bereda tillfälle för en del av deras män att arbeta i Sverige! Men inte utan att låta kompensera de drabbade svenskarna från svensk sida genom politiska åtgärder som t.ex. skattereduktion för företag som etablerar sig i de drabbade kommunerna. En annan sak som regeringen tänker är att ju mer vi fogar oss efter EU och USA, vilket följaktligen innebär att vi nedrustar i orostider, desto bättre för oss. Faktum är att detta ständiga tango-retirerande i slutänden kommer att leda till att politikerna får två valmöjligheter på grund av omvärldens utpressning mot oss, de får välja mellan mig och Jimmie Åkessons SD vid makten. Om de väljer mig så får många av dem fortsatt förtroende i regeringsställning, inklusive alla Alliansledarna. Ett lätt val, eller hur?  Dessa apor tycks ha halkat in i en regering på ett bananskal. Reinfeldtapans bananskal. (Ursäkta hägglund för att jag i dina öron yrar om människoapan Homo Sapiens, men det spelar faktiskt ingen roll om man byter ut ”apa” mot ”skapelse”, och ”vinna över apan” med ”fria viljan”, för vi fungerar ändå så, det är tydligt. Det viktiga är att vi båda anser att Gud skapade oss och att han skapade oss med en fri vilja, hur han skapade oss är egentligen egalt, i alla fall för mig.)

Så illa har det gått med USA på bara nio år! Men det finns någonting som i det ofta krigförande landet USA kallas för ”mission creep”, och som betyder att själva missionen i sig tenderar att förändras över tiden och till följd där av tvingar det krigförande landet att skifta motiveringen till att fortsätta föra kriget. Det finns ett annat talesätt; ”ingen militär plan överlever det initiala skedet av fältslaget”. Betänk Obama! Och tänk om.

Mvh Roger Apan Klang, Lund Scaniae Sverige, den 25/6/2010

http://www.ingentvavgift.se/

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. 18 mars, 2011 kl. 16:18

Kommentera

