Hem > etnisk rensning, Inrikespolitik, Utrikespolitik > Så firade vi nationaldagen i Lund 2010, eller; ”hur man lapar i sig det som katten har kräkts upp”

Så firade vi nationaldagen i Lund 2010, eller; ”hur man lapar i sig det som katten har kräkts upp”

Ta inte ovanstående som att jag inte är patriot! Ta det inte heller som att jag är rasist. Kommunalrådet Annika Annerby Jansson (m), som talade och delade ut flaggor, sade något om att vi inte fick lov att vara chauvanister. När svenska kvinnor inte kan ta till anklagelser om rasism som svepskäl till att förtrycka svenska män så får det duga med ”chauvanist”! Jävla fitta den där Annika Annerby Jansson. Hon gick på om att hon minnsann hade delat ut ett 70-tal svenska flaggor till nytillkomna svenskar i Lund den dagen, men när hon skulle dela ut en enstaka flagga till en svensk man under nationaldagsfirandet så ville hon inte ens tala om varför, trots att mannen påpekade detta för henne uppe på podiet (han satt bredvid mig). Detta året var det idel fittor som gick på om mångkultur, likadant var det förra året – idel fittor som gick på om mångkultur. Jag är definitivt inte emot mångkultur, jag vill att svenska män ska ta emot många, många kulturers kvinnor nu, medan svenska kvinnor får finna sig i att konkurrera med dessa om de vill ha någon man, alternativt göra som jag och vägra befatta sig med en hora och leva ensam. En kvinnas förflutna spelar nämligen roll, fråga vilken utländsk man som helst! Det finns kulturer där männen måste få chansen att göra detsamma mot oss, som t.ex. thailändare eller kineser! Jag har ännu inte träffat den svenska kvinna som resonerar som jag i allt det här. Teologie doktor i etik, Ann Heberlein, kräkte t.ex. i nästa tal upp hårbollen; ”Vi behöver mötet med andra, i mötet med andra människor så kan vi också ges tillfälle att blomstra, inte bara överleva utan faktiskt leva.” slut citat. (Detta var bara ett litet sexistiskt utdrag ur ett enda långt fitt-tal med de mest häpnadsväckande åsikter!) Men jag då, jag överlever men lever inte, på grund av att mötet med de flesta kulturer endast sker mellan svenska fittor och utländska män:

Jag säger; Det är vår tur att ha roligt nu!

Medan utlänningarna säger; Det finns inte något sådant som ”vår tur”.

Jag säger; Det finns det enligt Gud, så därför kommer det att inträffa, för det har han lovat mig!

Medan utlänningarna säger; Det är en omöjlighet, våra kvinnor kommer aldrig att lämna oss.

Jag säger; Jag kan inte heller se hur det skulle gå till, men jag är inte Gud! Och det är inte ni heller!

Är jag chauvanist då? Låt oss se om inte Annika Annerby Jansson och Ann Heberlein blir chauvanister efter ett halvt sekels knullande mellan svenska män och utländska och svenska kvinnor med annan etnisk tillhörighet. De tycks ju vara chauvanister redan nu, som går på om svenska kvinnors möten med män ifrån andra kulturer! De måste alltså mena chauvanister som är etniska svenska män, men inte etniska svenska kvinnor.

Och vi ska bara inte tala om sådana PK-kjoltygsklängande våldtäktsmän på minderåriga som länspolismästare Göran Lindberg (kapten klänning i poliskretsar), eller kjoltygsklängande PK-moderata kommunalråd som Mats Helmfrid och Tomas Avenborg (den samme Tomas Avenborg som på ett moderatmöte sade att kvinnor inte ska få ha.tårgas i handväskan eftersom de ändå inte hinner osäkra och kasta granaten). ”Allt för karriären” tycks vara deras devis! Tack vare sådana ”män” så är det fittorna som bestämmer i Sverige.

Men vi hade i alla fall tur med vädret!

Ann Heberlein talar på nationaldagen

Hemvärnets musikkår spelar på nationaldagen

Svenska soldater marscherar ut med den svenska fanan

Mvh Roger Klang, Lund scaniae Sverige den 7/6/2010

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

