Hem > Inrikespolitik, Utrikespolitik > Vår rätt att ge betalt för gammal ost

Vår rätt att ge betalt för gammal ost

I Munkfors i Värmland finns en koloni av holländare som flyttat till Sverige. Jag har ingenting emot holländare vare sig i Sverige eller i Holland! De är skötsamma och anpassningsbara. Deras land liknar en blandning mellan Sverige och Danmark. Holland är ett litet land som inte utgör något hot mot Sverige, liksom Belgien. Min mors man sedan många år är från Belgien faktiskt. Belgarna och holländarna har inte gjort sig kända för att ta våra kvinnor. Inte heller är de aggressiva mot oss. Jag kan förstå om de vill försöka hålla sig utanför ett eventuellt världskrig, de är ju små länder och ligger precis i mitten av smeten i händelse av ett krig. De har Tyskland och Norden i det ena väderstrecket och Frankrike och Storbritannien i det andra. Jan, som min mors man heter med ett kort ”a”, är inte typisk för belgare i allmänhet. Han är visserligen en spagge, men han är den enda belgaren med en svensk kvinna jag någonsin hört talas om i hela mitt liv. Min mor är lycklig med honom och jag är inte en familjekrossare för någon etnisk man gift med en svensk kvinna. Det som har hänt har hänt, det är svenska mäns framtid jag tänker på nu, vår rätt att ge betalt för gammal ost så att vi kan överleva tillsammans med spaggarnas kvinnor. Jag vill inte ha tillbaka deras svenska kvinnor, jag vill att svenska män ger igen, för en kvinnas förflutna spelar roll, fråga vilken spagge som helst! Till svenska kvinnor säger jag: Jag skulle välja en svensk kvinna, om det fanns någon som var värd det och passade mig, vilket det inte tycks göra.

Roger Klang, Lund Scaniae Sverige, den 25/5/2010

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

