Hem > Media > Sanning eller konsekvens

Sanning eller konsekvens

Jag har nu lyckats med att registrera mig på nytt med samma namn och inloggningskod på Radiotjänsts hemsida. Vi får se hur länge det varar, men eftersom Radiotjänst med all sannolikhet följer Nej till TV-avgift:s hemsida och nog har läst mitt blogginlägg så är chansen mer än hyfsad, jag menar – de är väl inga idioter, de förstår ju nu att jag har ett fönster till det offentliga åsiktsrummet som kan bli signifikant välbesökt och därmed inte kan tryckas ner utan konsekvenser för Radiotjänst, konsekvenser som är större än det jag skriver om Radiotjänst och SVT på Åsiktstorget. Men det beror ju också på vem som arbetade för tillfället, det var förmodligen en ideologisk nitisk idiot som avlägsnade mina inloggningsuppgifter. De kommer snart att lära sig att de inte är betjänta av att avlägsna mina inlägg och inloggningsuppgifter, eller har redan lärt sig det. I alla fall, min första kommentar, som beskriven i mitt första inlägg på FNT-bloggen, finns åter på plats på Radiotjänsts hemsida. Hurra för denna delseger! Nu ska vi se ifall fortsättningen också kommer in, och stannar där? Jag kan inte vara 100-procentigt säker, men jag hade bestämt för mig att jag inte ens kunde läsa inläggen på Radiotjänsts hemsida innan mina inloggningsuppgifter försvann, och efteråt samma dag, utan att man loggade in. Kanske kan någon observant läsare av denna blogg informera FNT hur det ligger till med denna sak (datum för ändring måste ha varit den 9/11 – 10/11)? Man är tvungen att logga in på Radiotjänsts hemsida för att kunna kommentera i alla fall. Jag vet i alla fall att ”kommentarer” på Radiotjänsts Åsiktstorget:s startsida indikerade en 1:a för att min kommentar var registrerad när jag först postade den, men att den senare försvann (det var den första kommentaren på ”Public Service roll i samhället” med andra ord). Nu ska jag skicka in fortsättningen på mitt föregående inlägg på FNT-bloggen till Radiotjänsts hemsida! Följ hur det går för mig på denna FNT-blogg och på ”Åsiktstorget” på Radiotjänsts hemsida http://asiktstorget.radiotjanst.se/threads/18 ! OBS, allt som jag skriver i denna blogg finns inte på Radiotjänsts hemsida, och allt som jag skriver på Radiotjänsts hemsida finns inte publicerat på denna blogg! Klockan är nu 23:15 den 10/11/2009. Jag vill att detta blogginlägg kommer in i FNT-bloggen tidigast i övermorgon!! Sedan får vi se vad som händer med Åsiktstorget-inlägget fram till dess, men som sagt var – jag återkommer med den informationen för er som inte varit inne på Radiotjänsts hemsida, och först efter att FNT har publicerat detta blogginlägg till mig.

Roger Klang, Lund Scaniae, den 12/11/2009

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

