Hem > Media > Jag sökte på nätet på militärhistorikern Stellan Bojerud, och snubblade över detta

Jag sökte på nätet på militärhistorikern Stellan Bojerud, och snubblade över detta

Ett sådant påstående som Reinfeldt kommer med i TV, att socialdemokraterna och SVT/SR samarbetar, måste naturligtvis tystas i sin linda. Jag börjar förstå varför det är så viktigt för vänstern att alla är PK, för då spelar de enligt regelboken, en regelbok som de själva skrivit, och då kan de fortsätta att rida folk.

———————————————————————-

Tillägg till artikeln gjort den 28/12/2009

Det var jag (Roger Klang) som skrev och står för texten ovan! Jag vill passa på att säga att programinslaget i videon inte handlar om Stellan Bojerud, blogginläggets titel var helt enkelt olycklig.

Mvh Roger Klang, Lund Scaniae

  1. Mopsi
    28 december, 2009 kl. 07:24

    Detta har jag aldrig sagt eller skrivit.

    Stellan Bojerud

  2. 28 december, 2009 kl. 17:05

    Hej Stellan!

    Jag är ledsen om det inte framgick tydligt att det var jag som skrev och står för texten ovan! Jag kommer att förtydliga inlägget så att det framgår att det är jag som har skrivit ovanstående. Jag vill samtidigt passa på att säga att programinslaget i videon inte handlar om Stellan Bojerud! Det var helt enkelt en olycklig titel till blogginlägget.

    Mvh Roger Klang, Lund Scaniae

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

