Hem > Brott och straff, etnisk rensning > Etnisk rensning på Norra Nöbbelöv

Etnisk rensning på Norra Nöbbelöv

Skånska Dagbladet skrev; ”19-åring rånad på Norr”.

En 19-åring rånades av sex andra på måndagskvällen utanför Hubertusgården. Rånargänget – som bestod av både unga män och kvinnor – tvingade av 19-åringen hans mobiltelefon under rasistiska tillmälen.

Telefonen gick sönder och 19-åringen lyckades fly. Då tog de hans kvarlämnade cykel i stället.

Mannen har ett visst handikapp. Det gör det hela lite fult, säger Mats Nogeman vid Lundapolisen.

Detta är mycket fult, anser jag! Om det är någons parti jag tar, så är det de handikappades! Fysiskt förfulande handikapp har även jag haft. Det rånarna gör är att skilja ut en individ och trakassera honom för hans etniska tillhörighet, precis som de många arabiska mobilrånarna i Malmö gör när de rånar svenska ungdomar. Även om Rosengårdsborna inte gör någonting för att förhindra etniska brott mot svenskar, så gör i alla fall jag någonting när svenskar i gäng trakasserar immigranter efter etnisk tillhörighet! Jag vill inte kännas vid dessa rånarligor som mina landsmän, de borde sitta bakom lås och bom!

Roger Klang, Lund den 13/3/2009

  1. Paul
    13 juni, 2012 kl. 11:00

    Du är så dum och okunnig att du vill framstå som etiskt korrekt – och ändå kritiserar du en hel grupp? (”arabiska mobilrånare” ”rosengårdsborna”)…
    Du är inte bättre än någon annan… MEN betydligt ointelligentare när du försöker framstå som bättre….

    • 13 juni, 2012 kl. 15:29

      Tror du på Gud, Paul? Gud anser tydligen att jag är etiskt korrektare än några andra svenskar, immigranter och deras barn såväl som helt etniska svenskar i Sverige. Läs sidan ”Nyckelpigan som drog dödskallemolnet” längst upp på denna bloggens huvud.

      Mvh Roger Klang

  2. DrDöd
    14 juni, 2012 kl. 11:54

    Jag förstår ärligt talat inte meningen med den här bloggen. Som att läsa högt ur nån annans dagbok. Svårbegripligt och lika angeläget som en genmanipulerad morot, ungefär.

  3. 14 juni, 2012 kl. 13:01

    Dr Död. Passande namn!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

