Hem > Brott och straff, ekonomi, Inrikespolitik, Utrikespolitik > Det är BRÅttom med att införa relevant statistik!

Det är BRÅttom med att införa relevant statistik!

Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen; BRÅ (Brottsförebyggande Rådet) är en politisk vänster-organisation! Jag har tidigare skrivit ett inlägg om BRÅ, som jag länkar till här.

Enligt icke verifierade uppgifter från anti-feministen Pär Ström så sysslar BRÅ även med genusforskning, och genusforskning är ingen vetenskaplig forskning som namnet antyder, nej det är politik. Genus”forskning” fungerar som ett cirkelresonemang – man förutsätter det man vill bevisa, ungefär som det går till i klimatforskningen, och är man inte feminist så har man inget att hämta inom genusforskningen. Men jag tänker att det är nog mest en övertolkning från Pärs sida att BRÅ sysslar med genusforskning, för jag hittade ingen information om det på BRÅ:s hemsida. Jag vet inte var annars han kan ha hämtat uttalandet ifrån? Jag hittade dock annan onyanserad politisk forskning – hatbrott! Enligt BRÅ så kan hatbrott endast begås av vita heterosexuella människor, främst män (läs nedan).

År 2007 identifierades hatbrottsmotiv i drygt 3 500 brottsanmälningar. I majoriteten av dessa, närmare 2 500 anmälningar, var motiven främlingsfientliga. Därutöver bedömdes att det förekom islamofobiska motiv i drygt 200 anmälningar, antisemitiska motiv i knappt 120 anmälningar och homofobiska motiv i knappt 725 anmälningar.” Citat BRÅ:s hemsida

Muslimska och andra arabiska hatbrott mot svenskar (eller europeiska hatbrott), finns inte med i statistiken trots att vi vet att muslimska/arabiska extremister och kvinnoförtryckare är de obestridliga mästarna på att hata, endast överglänsta av nazityskarna, och möjligtvis mini-nazisterna Serberna på 90-talet! Massor av etniska och gängrelaterade invandrar-brott, är i själva verket maskerade hatbrott! Nästan alltid är svenskarna offer och araberna förövare. Det talas offentligt om det, men nåde den som antyder att motiven springer ur annat än orättvisor och fattigdom. Ilmar Reepalu gjorde bort sig i SVT:s Rapport igår, när han replikerade Norska framstegspartiets ledare Siv Jensen, som uttalade sig om ”situationen i Malmö, där sharialagarna tar fullständigt över, och polis och brandkår inte vågar sig in i ghettot på grund av arabiskt våld”. Reepalu var upprörd över Siv Jensens uttalande och han kom snart in på det som han menar orsakar att sharialagarna tar över. ”Dålig standard i husen”, som han sade på ett ungefär (reportaget fanns inte med på nätet i playrapport, förståeligt nog, så ni får förlåta mig för att jag inte länkar dit här)! I själva verket, enligt (Nobel)pristagaren i ekonomi till Alfred Nobels minne 1999 – Amartaya Sen – så kommer beteende först, och allmänt ekonomiskt förfall med dålig materiell standard för gruppen som följd kommer efter som ett brev på posten. Man måste se på kausaliteten! Vilket kommer först? Reepalu hävdar alltså att dålig ekonomi eller till och med strukturell diskriminering (diskriminering = rimlig tolkning av Reepalus ord och politik) kommer först, men Sveriges moderna historia talar emot det, och även det faktum att Ghetton oftast bildas bland kvinnoförtryckande våldsmän, vare sig det är områden i väst eller hela länder i orienten och Afrika där majoriteten lever i ghettoliknande samhällen. Det gäller i stort i hela världen (men även nationellt där minoriteter lever sida vid sida med västerlänningar), enligt Amartaya Sen. Finländarna är den invandrargrupp som klarar sig bäst i generell välfärd i Sverige redan i första generationen, eftersom de inte förtrycker sina kvinnor gentemot svenska män samtidigt som de ger sig ut på jakt efter svenska kvinnor, eller sanktionerar sådan jakt. Det är ge och ta, med dem. Det är så! Men även asiater klarar sig bra, det tråkiga är bara att vi ännu inte har lyckats vända kvinnoströmmen till deras favör. Men jag räknar med att kunna göra det i framtiden, också för polacker, åtminstone i mitt land. De som inte vill integrera sina döttrar, men kräver att deras söner ska integreras, orsakar sin egen fattigdom! Beteende kommer först, och välstånd respektive fattigdom se´n!

Med det sagt, så vill jag betona vad den gode Martin Luther King sade med sina berömda ord; ”No man is an island!”. Med andra ord; det är lätt hänt att vi halkar in i samma allmänna fattigdom, som man kunde bevittna i Sverige och världen för bara lite mer än hundra år sedan, om vi börjar behandla andra som behandlar oss illa idag, likadant eller värre tillbaka imorgon! Det enda som enligt Gud får gå tillbaka utan konsekvenser, är ”kvinnostölden”, som i USA! Våld på individnivå och hat är inte välkommet bland Svenskar, men konsekvens och rättvisa (lag och rätt) måste upprätthållas för alla grupper, och för alla goda människors väl, både goda människor bland etniska minoriteter och bland etniska svenskar!

Den som bäst avgör ifall han/hon är svensk, är individen. All statistik i USA utgår ifrån vad den enskilde uppgett som sin föredragna etnicitet. I Sverige får man inte förespråka statistik baserad på etnicitet, därför att brottsstatistiken är skev, och för att svenska unga män får gå utan kvinnor i stor utsträckning. Det är ingen hemlighet att fler grova brott procentuellt sett begås av immigrantättlingar, man får bara inte diskutera varför så länge som man inte menar att brottsligheten springer ur fattigdom och etniskt strukturella orättvisor. Det innebär att det inte blir mycket till diskussion, då alla förutsätts tycka lika för att ens få uttrycka sig. Det är nog många som skulle vilja åtala, den person som kommer med min och Nobelpristagaren Amartya Sens förklaring offentligt, för hets mot folkgrupp. Det är socialdemokraternas fel! Men också den borgerliga regeringen vågar inte ta i frågan, av rädsla för att tvingas löpa gatlopp som enskild individ. Det innebär att de är för bekväma, och följaktligen korrumperade. Jag blir inte längre upprörd över det faktumet, det enda som det säger mig idag, är att de är korrumperade i förhållande till mig! Men okorrumperad är inte nödvändigtvis liktydigt med ”bättre”, eftersom även Adolf Hitler var extremt okorrumperad! Jag kan lugna alla medmänniskor med att Adolf Hitler och jag, har mycket olika personligheter. Historien kan därför inte upprepas med mig vid Sveriges roder, jag har det inte i mig!

Jag lovar inte fred om vi lyckas vända kvinnoströmmen, nej jag tror tvärtom att islamistiska våldsmän i Sverige och världen, och ungdomsgäng i Sverige, kommer att våldta, spränga, kidnappa, råna, misshandla och mörda i en långt större utsträckning i en allt mer självvald ökad segregering (självvald för männen). Därför behöver straffskalan för sådana brott skärpas radikalt! Vi är ändå tvungna att stå upp för vårt land även i det värsta tänkbara scenariot! Men då menar jag å det strängaste att lagarna ska slå lika hårt oberoende av gärningsmannens etnicitet! Det innebär inte att lika många etniska svenskar, som immigranter och immigrantättlingar ska dömas till fängelsestraff i domstolarna, för ingen kan förneka att våldsbrott och personrån bland befolkningen är skev ur ett etniskt perspektiv. Det innebär däremot att likvärdiga brott måste dömas likvärdigt, oberoende av förövarens och offrets etnicitet.

Jag vill också göra det brottsligt att gifta bort omyndiga flickor, som är svenska medborgare, och det ska gälla även när det sker i det gamla landet! Det måste räknas som ett grovt brott, som ska kunna ge fängelse i förslagsvis 3-5 år, eftersom det handlar om frihetsberövande.

Jag anser även att dödsstraff för mord på oskyldiga civila bör införas i Sverige, när bevisningen är överväldigande, oavsett etnicitet på förövaren. Hörbymannen, eller som pressen okänsligt nog tycker om att kalla honom – Helenemannen – är ett exempel på en person som borde ha avrättats! Han är tyvärr svensk, och hans offer var en liten flicka av andra generationens invandrare. Det är för offrens och deras anhörigas skull, som jag vill införa dödsstraff i Sverige, det har ingenting med etnicitet att göra!

Roger Klang, Lund den 23/2/2009

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

