Hem > Inrikespolitik > radikaliserade islamister=nazister+afa

radikaliserade islamister=nazister+afa

Artikeln här handlar om muslimsk radikalisering i Sverige, och är skriven av Lars adaktusson, SvD.

Enligt Adaktusson så finns det en svensk (han skulle antagligen inte själv kalla sig för svensk), som heter Muhammed Omar, och som när han trampar i klaveret (vilket han gör med varje ord han yppar) så har han inga skor på sig, utan vältrar sig bland svinen i svinstian som en av svinens egna.

Jag vill här betona att jag har bara den här synen om islamister och nazister och afa, och inga andra människor! Gud förlåter mig säkert för det.

Jag har skrivit det tidigare, hur kan en islamist anses vara en politisk flykting i Sverige? Alla som arbetar mot demokrati och för islamism eller nazism, och är födda i utlandet, borde skickas hem utan hänsyn till om personen anses befinna sig i fara för sin egen säkerhet, i sitt hemland!

Jag hoppas på att islamisterna och kvinnoförtryckarna (även européer), får vad de förtjänar här på jorden, så att de ska slippa fara till helvetet när de dör! Det är enligt mig bättre än att jag får bestämma i himlen vem som ska få komma in, och vem som ska få stanna utanför, för då skulle ingen eller få av dem ha någon plats i himmelriket! Den som läste mitt förra blogginlägg vet att det bara finns två möjliga vägar att tolka molnen, för en Guds ”nyckelpiga”, och för de som såg dem. Antingen har Gud redan bestämt vem som ska dö och vem som ska leva, eller så är det jobbet givet till mig bland andra. Om det är Gud som har bestämt att de ska dö den själsliga döden, så finns det ingen återvändo för dem. Om det är jag som bestämmer vem som ska dö, så har de en chans – om de ändrar sina onda kvinnoförtryckande och kvinnostjälande vägar. Det är alltså upp till deras kvinnor ifall de vill rädda sina män undan den själsliga döden! I så fall får de sluta gå deras svartsjuka mäns ärenden, och istället välja ett fritt liv! Det är så de kommer till himlen, och tillåter deras män att komma till himmelen, medans det för våra kvinnor gäller tvärtom (på grund av utgångsläget)!!!

I alla fall; vi måste se till att vi kan hindra människor som har utvisats från Sverige (icke önskvärda), att komma tillbaka med samma plan! Vi kan släppa dem med fallskärm från militärflygplan i värsta fall, om möjligt. Att visa fingeravtryck och jämföra med passet i flygplatskontroller, är en möjlig väg. De ska inte ges möjlighet att borda ett svenskt plan för att den icke önskvärda också är, icke önskvärd i hemlandet.

När nu Guantanamofångarna ska antingen släppas fria eller ställas inför rätta, så undrar jag ifall USA har tänkt ta det största ansvaret, procentuellt sett, för deras vistelseort – så att det blir USA för hälften av dem! Jag hoppas verkligen inte att Sverige tar emot några fångar, de är inte vårt ansvar!

Roger Klang, Lund den 11/2/2009

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. 14 februari, 2009 kl. 12:40

Kommentera

