Hem > Uncategorized > Kärlek och förräderi, hur många chanser ska man ge en tjej?

Kärlek och förräderi, hur många chanser ska man ge en tjej?

Jag ser inte längre någon anledning att hålla inne följande brev om mirakel i Sverige, som jag skrev till en speciell tjej i fjol! Men hon vill inte ha mig, hon svarade inte i alla fall, vare sig på detta brev eller mitt uppföljningsbrev, trots att hon har haft ett halvår på sig. Jag vet att hon har tittat lite på min blogg ett par gånger, men det är allt. Därför publicerar jag det här brevet till henne, på min blogg. Jag dumpar henne, som hon dumpade mig och Sverige! Det är hög tid nu.

Jag har ambitionen att bli någon, trots ett dåligt utgångsläge. Jag tror på mig som politiker, eftersom Gud vill ha det så enligt de två privata visioner jag har haft, och i de övriga två visionerna, som även många andra haft. (En av mina privata visioner var inte ett moln, om man nu ska kalla moln för visioner.) Du tycker måhända att jag är ganska karsk av mig, och kanske galen om du inte har bevittnat några moln? Men jag tror att du har gjort det! Som du möjligen vet så var en av de allmänna visionerna ett litet moln i form av en nyckelpiga som drog ett mycket större tvådimensionellt dödskallemoln. Den lilla nyckelpigan rörde sig lite upp och ner, men annars var molnet blickstilla.

Den andra visionen (som egentligen var det första manifesterade molnet) som kunde ses också i storstäderna, alltså även i Stockholm och Göteborg [utgår jag ifrån], sommaren 1992 öster om Lund (båda molnen var placerade öster om Lund), var bara ämnat åt de som såg det så det tänker jag inte gå in på om du inte har sett det. Inget av de här två molnen hade konkurrens av andra slumpmässiga moln på himlen. Men mitt privata moln (som var min tredje vision i ordningen) kan jag ta upp med dig! Det hände sig (också sommaren 1992), att jag låg på min säng på smålands nation och tittade upp på det riktigt lågtgående molntäcket. Det rörde sig så snabbt ifrån mig att jag aldrig har sett ett snabbare molntäcke. Fast det blåste inte nere på marken (jag hade fönstret öppet). Det snabbt farande molntäcket var ett konstverk i sig, eftersom det bestod av flätor i raka längder, flertalet sådana bredvid varandra med ett visst antal meters avstånd om jag kommer ihåg det rätt. Flätan jag låg och såg rätt upp på genom ett öppet fönster, rörde sig igenom sin egen fläta ungefär som en datoranimation skulle kunna simulera det, men som verkar omöjligt i den vardagliga naturen, möjligtvis med undantag för ormar. Det var alltså inte statiska flätor uthuggna i molnet som rörde sig bort. Jag hoppas att det ska ge dig en idé om vad jag såg. Jag kunde inte titta bort, det var det mest fantastiska naturfenomen jag någonsin har sett utan konkurrens, men det var inte det som är poängen. Poängen var det faktum att ett ansikte med gapande mun och uppspärrade ögon plötsligt rullade som scrollern på en datormus vänd neråt, mitt på flätremsan, under loppet av tre sekunder. Ansiktet såg alltså förskräckt ut. ansiktet flydde inte bort med molnen och flätan, utan det visade sig på samma plats. Det var utmejslat med samma precision som en romersk staty, så det föreställde verkligen vad det föreställde! Jag tror att det var mitt ansikte det visade (det är inte så lätt att veta när det inte fanns några färger, hårfäste eller direkt ansiktsform [bara ansiktsdragen]). Ansiktsmolnet sade mig givetvis, att jag är åtminstone en av nyckelpigorna, vilket jag redan innan identifierade mig som. På den tiden trodde jag att jag var den enda nyckelpigan. Nyckelpiga står för ung despot i vissa uppslagsböcker, och för någon slags kvinna i andra, så det kan finnas kvinnliga nyckelpigor också. Jag är bara en man, så jag vet inte om det finns fler nyckelpigor, män eller kvinnor, och om du i så fall är en av dem. Men om det så bara finns en kvinnlig nyckelpiga, så måste det vara du Tina!

Exakt ett år senare – sommaren 1993 – när jag tillbringade en helg hos min fars flickväns sommarstuga och skulle gå ut och kasta vatten på natten, såg jag ytterligare en vision. Den här gången var det inget moln. Det var ett svart hål i natten som föreställde en mansperson i en slängkappa med huva på sig. Konturerna på mannen var knivskarpa, och han hade en stav som han höll i höger hand (jag kommer inte ihåg om det var en vandringsstav av trä med en knopp, eller typ en biskopsstav). Bredvid den orörliga figuren satt en blond flicka i gammeldags kläder och tofflor med rak rygg och benen ihop, som sken av ljus och som lutade sig mot mansfiguren. Hennes ansikte såg ut som om det var genomstunget med svarta pilar, ungefär som solstrålar som sken från en punkt mitt i ansiktet, förutom att strålarna var kol-svarta. Visionen var stilla som ett tredimensionellt fotografi. Den kvinnan var du, det kunde jag se eftersom jag kände igen formerna och frisyren! Det tog flera år innan jag räknade ut vad hela visionen betydde. Kan du tänka ut det? Det betydde bland annat att jag var den svarta figuren, som symboliserade makt, och kvinnan var du, vilket jag förstod mer eller mindre på plats. Du var alldeles för vacker för mig då, då jag drogs med en fysisk åkomma som jag hade haft sedan 12-årsåldern, men långsamt blivit bättre från sedan 1988 då jag hade en period då jag tränade styrketräning. Först trodde jag att det var styrketräningen som gjorde mig bättre, men sedan ansiktsmolnet visades upp för mig av Gud fyra år senare, förstod jag att det var Guds förtjänst. Ansiktet på kvinnan i visionen var genomstunget av svarta pilar för att du kommer att spela rollen av ”first lady”. Frågorna kring den här biten med kvinnoavbildningen var en svår nöt att knäcka för mig – då, 1993, det tog flera år innan jag räknade ut alla bitar (som varför hon lös, förstår du det?).

Jag är inte längre den förtvinade figur jag en gång var, jag väger snarare några kilo för mycket ibland. Jag har inte heller längre ett enormt vattenbrock på pungen, och jag har inte några direkt synliga åderbrock eller svullet vänsterben längre, som jag hade innan. Jag ser helt okej ut!

Du säger att du inte kommer ihåg mig. Jag hade väntat mig att du skulle komma ihåg mig, om inte annat för som avskräckande exempel på hur en mannekäng inte bör dejta. Du visade din panna för mig och bjöd på en cigg på hemgården under tidigt 90-tal när du satt och läste i en skolbok. Du borde komma ihåg det i alla fall! Du vill ju inte gärna använda ansiktsmusklerna och visa känslor av rädsla för att pannan ska komma fram, har jag räknat ut (utom mot mig, då i det ögonblicket). Det var inte allt för svårt att räkna ut med tanke på mitt eget förflutna som utseendemässigt handikappad. Det faktum att du har din speciella panna i kombination med din ruggigt perfekta kropp, är ett starkt indicium för att du blev specialtillverkad av Gud- för mig, och jag är ett levande mirakel- för dig. Men jag måste tala om för dig att en kvinnas förflutna spelar roll för mig! Jag tror att du tänker detsamma om svenska män. Själv har jag aldrig så mycket som ens masturberat till en asiatisk kvinna, eller haft fantasier om någon sådan, det kan jag säga dig med 100 procents säkerhet eftersom det är ett medvetet och notoriskt val. Det gör jag inte eftersom det är fel, inte bara mot asiatiska män utan också mot dig! Jag har inte heller någonsin medvetet ens masturberat till polskor eller andra östeuropeiskor. Jag bara konstaterar att ovanstående är kvinnor. Faktum är att jag inte har haft ihop det med någon kvinna sedan 1993, eftersom Gud har talat om för mig att jag skulle vänta på dig, vilket han talade om i min fjärde vision (skuggparet och den lysande kvinnan sommaren 1993). Men jag har faktiskt inte varit med någon ändå, sedan två år tidigare 1991 för att vara precis. Det gör mig praktiskt taget till en bättre begagnad oskuld idag, tycker du inte? Men jag trodde ju förstås aldrig att jag skulle behöva vänta i 15 år på dig, vilket gör mig ganska otålig på Gud ibland. Om du inte vill flytta hem så kanske jag också lämnar Sverige, för är inte du bra nog för mig så finns det ingen som är det, och då vill jag inte ha en svensk tjej! För då kommer jag att anse Guds löften till mig, och mina löften till Gud, för brutna! Jag lämnar i så fall mina drömmar (dig) bakom mig, men det gör jag inte utan stor sorg i hjärtat! Jag har inte saknat chanser de sista åren, ibland får jag fäkta ifrån kvinnor med en pinne verkar det som (som just nu, vilket är jobbigt tyvärr). Kanske stannar jag i Sverige med en icke-svensk tjej. Då lägger jag nog all politik på hyllan, det blir inget mer. Jag kommer inte att sälja mig billigt, jag vill inte ha one-night-stands, jag vill hitta någon att gifta mig med och (nog) bilda familj. Men jag hoppas att du kommer hem för min skull! Jag är lite bedrövad över att ha fått reda på att du har bott i Frankrike de senaste 16 åren. Men du kan ju vara bra för det…?…hoppas jag! Jag begär inte att du ska vara oskuld, jag hoppas bara att du ska ha varit trogen de svenska idealen!

Jag har inget att erbjuda dig förutom min obrottsliga lojalitet! Jag tycker inte att jag är speciellt snygg (jag ser bara det fula på mig själv, men jag är inte längre ful!). En rolig sak är att när jag var ful sade folk till mig att jag såg bra ut, nu när jag ser bra ut talar de aldrig om det för mig. Varför var de tvungna att ljuga för mig, jag hade hellre hört sanningen! Men Gud har utsett mig till att bli statsminister för det här landet, med dig bredvid mig! Jag hoppas därför på ett svar från dig, annars har du förlorat mig! Jag har försökt vara uppriktig i mitt brev, och jag ger dig hela två veckor att svara på mitt mail.

P.S. Jag hoppas innerligt att du har sett åtminstone ett av molnen, annars så kommer jag att framstå som världens dåre. För vad hjälper det om jag säger att också andra har sett dem om du inte har sett dem själv? Jag fick ju faktiskt sjukdomen (paranoid) schizofreni sommaren 1990 (exakt daterad till tidpunkten för ”den stora smällen”), men jag äter medicin mot den sedan 1995-96 som fungerar, och jag vet vad som är verkligt och vad som inte är det, även från den tiden då vid 90-talets början. Hur det än ligger till med molnen så är jag ändå ett kap för dig, ja för vilken svensk tjej som helst som fungerar normalt, tycker jag. Men det är bara dig jag vill ha! Om jag hade varit en begagnad bil så hade du köpt mig med en gång. Är det inte typiskt Gud att ta någon som står längst ner på samhällsstegen och upphöja honom till den högste? Men utan dig kan jag inte bli det! Om du vill att jag ska berätta mer om mitt liv så får du komma hem!

Jag vill göra det som är rätt, men om du inte låter mig göra det så vet jag inte vad jag ska göra. Jag är fem år äldre än dig Tina. Jag har ingen kärlek i mitt liv. Jag älskar dig inte för jag känner dig inte, jag är ingen stalker, men jag älskar idén om dig! Jag skulle förstås kunna lära mig att älska dig! Fjärilarna i magen försvinner tydligen inte när jag skriver till dig, oavsett vad jag har bevittnat, man måste övervinna sig själv. Jag vill lära känna dig Tina! Och tycker du att jag är för ful för dig, så kan du ju alltid packa väskorna och resa tillbaka. Men jag kan göra dig lycklig och hel Tina, det är jag övertygad om! Jag vill att du ska bli lycklig, men jag vill helst att du blir lycklig tillsammans med mig! Jag känner mig lite som Nixon här, han hade (också?) en vacker kvinna. Och jag kan beskydda dig mot faror Tina!

D.S. Jag ska flytta inom Lund, så adressen gäller snart inte längre.

Jag har tänkt på saken lite nu, och om du inte vill komma tillbaka hem så tar jag nog jobb som TV-fotograf för Sveriges television i södra Afghanistan, eller kanske Irak, för då behöver man ingen utbildning eller erfarenhet. Jag vill jobba med soldaterna i kårerna vid fronten och dokumentera krigen på plats! Det är inte så viktigt med kvinnor! Men jag vill att du ska veta att det här inte är något hot, tanken har funnits där redan tidigare! Det enda som har stoppat mig tidigare har varit Guds löften till mig angående dig. Skulle du ha något emot ifall jag gjorde det i så fall? Det är aldrig för sent att börja om, varken för dig eller för mig, Tina!

M.v.h. Roger Klang, Lund den 14/08/2008

Kategorier:Uncategorized Taggar:, , , ,

Kommentera

