Hem > Brott och straff, Inrikespolitik > ”I den mördande tystnaden i regeringskansliet kan man höra en knappnål falla!”

”I den mördande tystnaden i regeringskansliet kan man höra en knappnål falla!”

De etablerade politikerna i de etablerade partierna vågar inte ta i frågor som remotely skulle kunna få dem att framstå som främlingsfientliga. De vill inte skita ner sig de dödskallarna! Socialbidragstagare är vad de är, där de sitter på sina fina stolar i sina skräddarsydda tjugotusenkronorskostymer i regeringskansliet! Ingen av dem är kapabel att regera trovärdigt. Inte heller oppositionen har någon trovärdighet.

Samtidigt i en annan del av Sverige än i deras fina bostadsområden skickas flickor ”hem” för att könsstympas, tvångsgiftas eller enbart skiljas från sina föräldrar för att ”undkomma svenska pojkars möjligen trånande blickar”, i alla fall i de sjuka hjärnor som begår dessa brott och i det sistnämnda fallet – inte så mycket ett brott, men väl inte så kärleksfullt mot sina flickebarn. Deras pojkar får ju stanna, och ”integreras” hur mycket som helst, om ni förstår vad jag menar!

Tack och lov så finns det en handfull immigrantflickor och kvinnor, som vågar och har tillfälle att stå upp mot könsförtrycket! Annars hade jag framstått som främlingsfientlig, men när dessa flickor säger samma sak så förstår kanske folk av alla etniciteter att det ligger någonting i det jag skriver.

Den som tror att jag vill stänga gränserna tror alltså helt fel. Jag vill förändra! Förändra situationen för hundratusentals invandrarflickor och kvinnor i Sverige och världen! Det åstadkommer man inte genom att stänga gränser! Dessa kvinnor och flickor bejakar nämligen det multietniska integrerade samhället. Det dem tycker är viktigt tycker jag är viktigt! Dem vet i alla fall skillnaden mellan rasism och rättvisa, tack och lov. Svenska kvinnor är de mest bortskämda i världen, och ändå vill de ha mer! ”Mer av ”jämlikhet”, mer mellan benen!”, för det är där de har sin makt! Svenska män är de mest maktlösa på jorden, tillsammans med asiaterna och polackerna. Sydostasiaterna är om möjligt ännu mer maktlösa än oss svenska män. Som det är nu så släpps brännande frågor direkt ner på golvet framför politikernas fötter, eftersom de inte vill ta i dem, medans sd vinner mark varje sekund.

Riktiga straff för grova och människofientliga brott mot vem som helst, vare sig dessa är begångna av immigranter, immigrantättlingar eller etniska svenskar står högst på önskelistan till tomtarna i regeringen. Annars kommer Sverigedemokraterna att fortsätta skörda framgångar.

Snart har sd en blåslampa i rumpan på Reinfeldt & co, när de strax har kommit in i riksdagen. Därför vill jag säga till riksdagsledamöterna; -Våga ta debatt i kontroversiella frågor, som brott och straff! Ni behöver inte ens vända er till sd, vänd er direkt till svenska folket och vinn röster på köpet! Visa att ni kan vara statsmän! Tala om – att Sverige är en stat, och att vi har rätt att existera! Ni kan börja med att säga nej till den ryska militära gasledning på svensk ekonomisk zon i Östersjön! (Ja, även européerna är våra ”spaggar”, och de visar det gärna med onda gärningar!)

Alla vet att i fängelserna så är immigranter och immigrantättlingar överrepresenterade. Sådana fakta som det endast tisslas om i regeringskorridorerna ger sd röster varje dag. Man kan ta i frågan utan att hetsa, säger jag! Men jag har aldrig hört orden i en politikers mun. Jag känner ingen vrede därför att immigranter är överrepresenterade i fängelserna och i brottsstatistiken, men jag känner vrede när ett grovt brott knappt ger något straff, och då spelar det ingen roll vilken etnicitet förövaren eller förövarna har!

När ingen i regeringen vill reformera straffsatserna från grunden – och införa dödsstraff för mord på civila när bevisningen är överväldigande, samt livstidsstraff (hela livet bakom galler) för överfallsvåldtäkt – så kan sd triumfera. När etniska brott vem det än må komma ifrån, tillåts froda, försmäktar regeringen! Gängvåldtäkt och gängrelaterade mord förekommer inte bara mellan Afrikanska krigförande stater, det är ett vapen även här, främst i invandrargäng och bland självpåtagna nazistiska ”krigare”, som inte sällan själva är spaggar av europeisk börd (nazisterna begår antagligen i regel inte etniska gängvåldtäkter, men de kan vara nog så etniskt våldsamma på andra sätt, även mot immigrantkvinnor)!

För att komma tillrätta med gängrelaterad brottslighet så måste det till att vi anpassar lagarna efter utvecklingen från de sista 30 åren! Passivt bevittnande av till exempel en gängvåldtäkt, bland i gänget förekommande individer bör också vara straffbart, om inte denne individ gör något för att stoppa händelsen, eller vägrar ge sig tillkänna efteråt och namnge gärningsmännen! Vem i regeringen vågar bita i den frågan?

Vem har rätt att kalla någon för ”husneger”? Väletablerade invandrar- och samhällsdebattörer, som Zanyar Adami, kallar goda människor för det! Varför? För att dessa ”husnegrer” har mage att se vilken orättvis och svår situation svenska pojkar har, och i enlighet med det gör det som är rätt? Kallar Adami dem det för att de svenska immigrantättlingarna härstammar från något slaveri i det förflutna eller nutida Sverige? Kallar han dem det för att han själv skulle ha rätten på sin sida?

De enda som har rätten på sin sida i Sverige är de svenska pojkar och män som fått betala det ultimata priset genom invandrarmännens försorg, förutom av ”husnegrerna” förstås, samt immigrantkvinnorna som betalat det ultimata priset för vad svenska tjejer gör mot invandrartjejerna! Invandrartjejerna är lika trötta på det som vi är, och vill se ändring, åtminstone 50 % av dem, det är min övertygelse!

Några förtappade kanske undrar varför jag envisas med kalla mig moderat, och inte sverigedemokrat. Det finns många anledningar! Sverigedemokraterna härstammar i rakt nedstigande led från BSS (Bevara Sverige Svenskt), och jag har inget gemensamt med dem. Jag vill inte stänga gränserna. Jag hoppas att invandrarflickorna är värda en chans av svenska pojkar, och att svenska pojkar är värda en chans av invandrarflickorna. Jag inser att Europeiska män inte är skuldfria till oss, och därför allierar jag mig inte med de flesta av dem. Jag menar att kriminalitet är ett val individen gör. Jag inser att Sveriges fiender snarare finns i Ryssland än i Sverige. Jag tror på Gud och vill göra hans vilja. Jag är inte en enfrågepolitiker. Jag är begåvad och lite lärd. Jag är offentlig och vill inte arbeta i det anonyma, eftersom jag anser det fegt! Det finns säkert fler anledningar, och jag kan återkomma när jag tänkt över dessa! Jag kan sträcka mig till att säga att jag är kulturrelativist, men i så fall är de flesta svenska politiker och de flesta svenskar det, och bör vara det för det goda och Guds kärleks skull!

Ian Wachtmeister är den politiker som mest liknar mig i Sverige. Tråkigt nog för honom så kom han i fel läge av historien (1990 istället för t.ex. år 2000). Han är ingen rasist i alla fall, men han kavlade upp ärmarna och grävde in i problematiken, vilket kostade honom hans anseende! Han har en blogg idag, och den kan ni se här. http://ianwachtmeister.wordpress.com/ Han gömmer sig inte bakom solglasögon eller en anonym blogg, för hans samvete är rent. Mitt också!

Jag undrar om den man, som talade oklanderlig svenska och som hette Sabuni i efternamn och som var på TV härom veckan, var släkt med Nyamko Sabuni? I alla fall så hävdade han att orsaken till konflikten i hans hemland i Afrika var västvärldens önskan att äga deras naturtillgångar. Och kanske ligger det någonting i det, stora multinationella bolag är själlösa. På gott och ont, för dem skapar välstånd också. Även i Afrika har de potential att skapa välstånd! Men det är väl inte internationella bolag som sätter vapen i händerna på barn, väl? Det är väl inte västliga regeringar som våldtar kvinnor? Det är väl inte västerlänningar som mördar män kvinnor och barn i etniska rensningar? Det tål att tänkas på! I alla fall så anser jag inte att vi ska sluta med bistånd till Afrika, tvärtom – vi bör öka det – under förutsättning att vissa minimikrav om mänskliga rättigheter uppfylls i landet ifråga! Pengarna kan vi ta från diverse dåliga biståndsprojekt i övriga världen (och Afrika). Satsa på dem som nu strävar framåt men befinner sig i ett dåligt utgångsläge! Än finns det hopp för Afrika, och just nu (som alltid) är det kvinnorna som är hoppet. Dit där det är oroligheter kan vi inte göra annat än skicka militär via EU:s, FN:s eller USA:s ingripande och försorg. Jag skulle fortsätta att satsa mina pengar på att det blir USA som får ingripa, resten av västvärlden är pussys!

Roger Klang, Lund den 21/11/2008

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

