Hem > Uncategorized > Världens män = onda män

Världens män = onda män


I en liten notis i SvD den 09/10/2008 stod det i rubriken: Etiopien vill stoppa demokratistöd.
Ett lagförslag säger att det ska kosta uppemot 15 år i fängelse att arbeta för barns, kvinnors och funktionshindrades rättigheter.

Så kan det bara bli i en regering fylld av onda människor! När en ondskans man lämnar sin post i regeringen (troligtvis när han dör), så tar en annan ondskans hantlangare hans plats. Onda människor står på kö för att ta vid! I Sverige finns det nästan inga onda människor i riksdagen!

Därmed sagt att svenska män i gemen är bättre människor än gemene man i Etiopien, med betoning på man! Men.., jag har märkt att när invandrare ifrån mellanöstern och Afrika här i Sverige väl är bra människor, så är de bättre än de bästa svenskar (vilken ratio (proportion) de är i kan jag inte svara för, jag kan bara säga att de är i minoritet)! Jag känner till flera exempel från min kyrka bland annat. Ibland så är de så bra att de nöjer sig med att tjäna Gud trots att det innebär att de inte välsignas med någon kvinna alls. De har konverterat från Islam i en del fall, vilket innebär att det blir svårt att hitta någon landsmaninna att gifta sig med, och svenska tjejer vill i allmänhet inte ha någon religiös man. I vår kyrka (mormonerna) så förekommer det ändå många blandäktenskap, och människor från länder i Sydamerika har visat sig generösa med sina kvinnor av någon anledning. Men många länder har så stenhård koll på sina kvinnor att deras kvinnor inte finns representerade ensamstående i vår kyrka, här i Sverige i alla fall. Det gäller danskar och engelsmän likaväl som araber. Jag tycker alltså att jag har rätt att döma, men inte förtrycka eller försöka sätta stopp för människors fria val! Fast även om jag dömer så behandlar jag alla väl. Danskarna gör mot oss vad andra gör mot dem, och ändå släpper de inte sina kvinnor fria gentemot oss. De kommer inte att göra så ens efter att de har tagit vår sista kvinna, de är onda helt enkelt! De är inte ett dugg bättre än vilken kvinnostjälande arab eller afrikan som helst! Därför är de heller inte välsignade som nation! Jag däremot, vore den förste att välsigna en kinesisk, thailändsk, polsk man etcetera med en svensk kvinna mitt i denna extrema kvinnoförlust! Jag skulle bjuda in dem som ett par i mitt hem när som helst! Skulle en dansk patriot göra det med en svensk man och en dansk kvinna om det så bara fanns ett enda par av dem? Jag tror knappast det! Han skulle satt sig på tvären på samma sätt som han sätter sig på tvären när en arabisk man är tillsammans med en dansk kvinna. Vilka typer är inte danska män som säger sig ha rätten att göra mot somliga vad andra gör mot dem (illa omtyckt eller till och med hatat)! Kvinnoförtryck och våldsfilosofi är bara en gradfråga mellan de flesta nationer. Här i Sverige finns det inte, vilket bevisas av det som hände i Sverige sommaren 1990 när Gud gjorde horet öppet efter en natt av åska utan moln och regn, samt de två offentliga moln föreställande saker han displayade 2 år senare i storstadsregionerna. (Molnen var mol allena eftersom inga andra moln fanns på himlen, och ”liknade” inte någonting, det föreställde någonting, bl.a. så var delar av det ena molnet som en uthuggen romersk byst i det den föreställde, med andra ord så gick det inte att missta sig på att de kom från Gud. )

Roger Klang, Lund den 11/10/2008

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

