Hem > Inrikespolitik > Fri sjukvård och skolgång för illegala immigranter?

Fri sjukvård och skolgång för illegala immigranter?

Det kanske kommer som en förvåning för somliga, men jag är för fri sjukvård och skola för illegala immigranter. Jag vet inte varför, men så är det! Män som kvinnor, barn som gamla – ska vi ha fri sjukvård och allmän skolgång för övriga så ska vi ha det för dem också! Men det krävs att vi stiftar lagar om att polisen inte ska kunna erhålla underlag för utvisning av familjer, genom skolornas försorg och arkiv. Jag hoppas att jag inte håller på att bli röd?!

Men jag förespråkar också samtidigt en motsvarande ekonomisk åtstramning av immigrationen, så att vi också vet var vi ska ta pengarna från för de illegala immigranternas sjukvård och skolgång i Sverige.

Kommer detta att ta udden ur eventuell kritik om att jag skulle vara populistisk? Illegala immigranter får ju inte rösta!

Jag är inte populistisk, jag går emot alla strömmar! Jag avskyr mainstreampolitisk korrekthet, men jag avskyr också extremism!

Roger Klang, Lund den 04/08/2008

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

