Hem > Inrikespolitik, Utrikespolitik > NYCKELPIGANS POLITIK – kursändring

NYCKELPIGANS POLITIK – kursändring

Jag vill mer anpassa min politik efter min personliga ”tro”, än tvärtom! De två måste ändå gå att kombinera för annars vore det meningslöst för Gud att skapa mig i ett syfte, eller välja ut mig till att bli statsminister samtidigt som han vill att jag ska vara medlem i Jesu Kristi Kyrka av Sista Dagars Heliga.

Jag tror att omvärlden bara kommer att skratta åt min nya inställning, men det viktiga är att jag/vi får rätt i slutänden här på jorden, och i himlen, eftersom Gud vill ha det så. Därför är min inställning från och med nu, att bara Europas, amerikanernas och arabernas inställning förändras till att de låter sina systrar fritt få välja om de vill ha en svensk man, så accepterar jag att de har tagit sig/tar sig en svensk kvinna! Jag tror på Gud, och jag vet att om jag säger till Gud att jag förlåter dem, då gör han det också! Det här har varit ett svårt och stort, men definitivt sista steg för mig att komma fram till. De skyldiga får därmed en chans att gottgöra sina illgärningar utan att betala det ultimata priset, som vi svenska män har fått göra när det kommer till våra kvinnor. Jag tror inte att de tar den chansen, förutom amerikanarna och fransmännen/belgarna. Men ”prove me wrong”, är min uppmaning till engelska män, danska män, arabiska män et.c.! Var och en av dem väljer för sig själv och sin familj, det är individen som väljer vilken väg han ska vandra. Men jag är tvungen att välja en attityd för mig själv och mitt land också! Och det hänger på dem vad jag väljer för väg.

Var god blanda inte ihop min godhet med svaghet, som Nazityskland och Hitler gjorde med USA innan Tyskland förlorade kriget, och som araberna också gjorde med USA innan Irakkriget, vid tidpunkten för Nine eleven! Jag vet inte om kvinnoströmmen har vänt, eftersom jag har ändrat inställning? Om det har gjort det så är jag inte medveten om det i alla fall, jag tror inte det, men det är inte omöjligt! Om omvärlden gör detta så kommer jag att gå på min nya linje, men om de inte släpper sina systrar fria så kommer jag att gå på min ursprungliga linje och kräva fullständig vedergällning, och då får de ingenting! Eftersom Gud har gett mig flera visioner så vet jag att vi kommer att vända kvinnoströmmen, så det är upp till omvärlden att besluta sig för om de vill ha det på lika villkor!

Roger Klang, Lund den 03/06/2008

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

