Hem > Waterboarding > Is America declining morally?

Is America declining morally?

“If you have to become the beast to beat the beast, then the beast has won.” So if you decide to sustain waterboarding, USA, then the beast has won, and you will have taken a moral plunge! Call it what you want, but it´s evil.., and the devil applauds it, but God renounce it. But what da heck, you are just doing it to save American lives, aren’t you?

Nu finns det kanske dem som vill invända och som säger att jag vill sprida ondska genom omoral, med hänvisning på mitt tidigare inlägg ”Jag och Israel”? Där står det: Det betyder att jag istället förespråkar att dessa av världens olyckliga män måste ges tillfälle att ge tillbaka mot oss det vissa svenskar orättfärdigt utsatt dem för genom att förlusta sig med deras kvinnor. Om inte detta sker, så vill jag heller inte att vi skall kunna ge tillbaka det som andra män från andra länder än de uppräknade är skyldiga oss svenska män.” Men det är ett övergripande skeende som jag inte har (och inte bör ha), någon kontroll över. Sexualmoral för heterosexuella och homosexuella är en sak mellan dem och Gud, jag lägger mig inte i vad individen gör. (Tidelag, pedofili och våldtäkt bör dock vara förbjudet i lag.)

Det är mitt intellekt som säger mig att det är oundvikligt med hor, när väl allt går tillbaka mot oss av kineserna och polackerna bland andra, och vi mot den övriga världen. Gud lovade mig genom fyra visioner att lyckan skulle vända för svenska män och utländska kvinnor, men jag säger: Inte utan att kineser, polacker, thailändare och alla världens män som känner sig träffade med rätta, också får en chans, Gud! Det är i alla fall min önskan. Så även om Thailand inte fick någon Roger Klang, så får de någon som kan föra deras talan också! Jag kan inte tvinga världen till personmoral, men jag kan i alla fall tala öppet om sådana här saker, från hjärtat. 

Jag vet att Kina självmant valde den ödesdigra ettbarnspolitiken. Men jag tycker mig också minnas att det kom önskemål från västerlandet om åtgärder mot överbefolkningen på 80-talet, vilket föranledde ettbarnspolitiken. Önskemål som kan ha uppfattats som påtryckningar. En mellanväg måste hittas för att avlasta en del av Kinas ungkarlsproblem, där väst bjuder till! Att hoppas på att arabvärlden skall frivilligt bjuda till, är som att hoppas på att solen frivilligt försvinner från himlavalvet imorgon. De är helt enkelt för djupt ner i den mörka avgrunden. Men inte araberna i Sverige, förhoppningsvis! 

Jag föredrar att horet går tillbaka genom giftermål! Men då skulle den etniska blandningen innebära att stora, stora delar av Sveriges kvinnor fick leva i utanförskap och i celibat för livet. Låt Gud eller individerna bestämma istället, hur vår situation skall bli! Det är inte på långa vägar lika vanligt med svenska män och asiatiska/polska kvinnor, som det är vanligt med svenska kvinnor och europeiska/amerikanska/arabiska män (fast det är lika fel i varje enskilt fall!). Alla människor har en fri vilja och bör inte påtvingas av staten, hur de skall leva sina liv (utom när det skadar andra)! Jag säger bara att det är en nödvändighet att vi får till stånd en ändring. Hor, och giftermål mellan olika etniciteter behöver inte nödvändigtvis komma utav ondska – (i vissa fall vrede, känslokyla [mot svenska män], eller andra orättfärdiga brister i personligheten både hos de svenska kvinnorna, och de utländska männen) – det kan komma av okunskap eller en svaghet hos individen.  

På sistone har jag snappat upp från amerikanska utbytesstudenter, genom tidningar och annat, att de har som mål att ta med sig en svensk flicka till USA, alltså inte att lära sig någonting på universitetsnivå. Det är ondska mina vänner! Jag är övertygad om att de vet vad de gör mot oss svenska män. Men de skiter i det, och det är det som är ondskans kärna – att göra ont och inte bry sig om sina offer, och kanske till och med hoppa på dem, oftast verbalt hemifrån ”the land of the brave”, mer sällan fysiskt/militärt i USA:s fall.., än i alla fall. Före 2003 (ca) fanns inte den här moraliska slappheten hos amerikaner, enligt min mening, om än de tog våra kvinnor. Före 2003 hade/fick de dåligt samvete (vilket visade på att de hade ett samvete till skillnad från så många av världens män). Många människor från delar av USA har fortfarande ett gott hjärta (tror jag fortfarande)!

Jag står alltså inte längre på (som helhet) USA:s sida! Är jag då deras fiende??? Som Bush säger: ”If you´re not with us, you are against us!!!” Men han kanske menade I “the war against terror”? Det är Amerikas krig, inte mitt, än i alla fall! Jag är alltså inte ”med” USA, är jag då emot dem? Låt dem komma i så fall, jag fruktar dem inte, vi har Gud på vår sida och de har bara världens starkaste armé! Jag har blivit lovad av Gud att vi skall få upprätthålla en stat genom fyra visioner, varav två var allmänna, eller för Guds utvalda människor. Vår stat, mångetnisk som den är! Det är få saker, eller ingen sak, som jag är så säker på som mina och Sveriges visioner från Gud, kanske bara att jag är min mors son! Vi måste därför tvinga USA på knä, i ett hypotetiskt krig mot dem, ergo sum. 

Am I saying anything that is wrong, or immoral??? 

Waterboarding kommer dock inte ur en svaghet, det är ett beslut, som måste byggas upp genom målmedveten strävan och implementeras! Därför är det en ondska. Den hänger ihop med den onda omoralen att ”go womanize” bland de som har mindre skydd mot kvinnostöld.

I ett slag av självkritik vill jag hänvisa till en kolumn i SvD på ledarsidan, av Texas-amerikanen Roland Poirier Martinsson. http://www.svd.se/opinion/ledarsidan/artikel_883793.svd Jag syftar då på hans erfarenheter – eller rättare sagt hans frus erfarenheter – av vad hon tolkar som främlingsfientlighet mot hennes person här i Sverige, inte på att han kallar oss vänsterflummande Bob Dylan-land, med så få ord. Han måtte ha läst min blogg, eller någonting som han har tolkat som negativt mot USA eftersom han i artikeln är ironiskt förolämpande mot svenskar, det brukar han inte vara. Jag skall skicka honom min bloggadress! Få se hur han reagerar då? Hur han än reagerar så gör inte det, det jag skriver mindre sant! Visste du förresten, Martin, att det till och med är vanligare med en Latino kvinna och en svensk man, än en amerikansk kvinna och en svensk man? Det betyder att jag har mer kärlek för Sydamerikaner än för USA, idag! 

Roger Klang, Lund den 18/02/2008

Kategorier:Waterboarding Taggar:
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

